אהוד בנאי הוא אומן ששר את פזמון חיינו, והוא גם אזרח מעורב. בתוכניתו השבועית בגל"צ הוא פנה ליו"ר טבריה ברעיון לצבוע את שיכוני טבריה בכחול-לבן, כדי שהכנרת תשתקף במלוא הדרה, וזה הרים את הכפפה.

ראש עיריית טבריה יוסי נבעה מסר: "אהוד בנאי הוא ללא ספק אחד היוצרים והאמנים המוכשרים והמצוינים ביותר שיש לנו בישראל. הוא חתום על השירים ופסי הקול האלמותיים הטובים ביותר ואשר אותם מדקלמים כבר עשרות שנים. גם אני ברמה האישית מאוד אוהב את אהוד בנאי ומשכך גם הייתי במספר הופעות שלו. כיום הוא מתגורר ביישוב סמוך לטבריה, הוא נמצא המון בעיר וחי אותה עד כדי כך שלשמחתי איכפת לו מאוד מטבריה ומחזותה.

"הוא פנה אלינו וביקש להשמיע באוזניי רעיון לפיו, כפי שיש מקומות נוספים בעולם שכייחודיות צבעו מבנים ובתים בצבעים שונים, נכון יהיה לחשוב לעשות זאת גם בטבריה ובגווני הכחול והתכלת של הכנרת. מדובר ברעיון שהשלכותיו רחבות מאוד, כיוון שעיריית טבריה איננה יכולה לחייב את התושבים לצבוע את בתיהם בגוון מסוים. יחד עם זאת, אנו בהחלט שוקלים את ביצוע הרעיון על מבני ציבור של הרשות, זאת לאחר שנתייעץ עם הגורמים המקצועיים השונים ואדריכלי נוף.

"אהוד בנאי אכן שטח בפניי את הרעיון המקסים, אך כרשות מקומית עלינו לבחון היתכנות שלוקחת במערכת השיקולים שלה שלל פרמטרים שלא בהכרח נמצאים בשליטת הרשות בלבד. אנחנו נבחן את הרעיון לעומק ונחליט בשיתוף פעולה מלא עם התושבים".