להקת "איפה הילד" תחגוג מחר במועדון הבארבי 30 שנה ליציאת האלבום "שדים", מאלבומי הרוק הישראלי הגדולים ביותר, אשר כולל בין היתר להיטים כמו "מישהו שומע אותי", "לבן בחלום שחור" ו"אהובה הקטנה". סולן הלהקה, המוזיקאי והיוצר חמי רודנר, שוחח היום (חמישי) ב-103FM עם איריס קול ושיתף בהתרגשות: "כשאתה מנגן מוזיקה מול קהל והוא מתרגש ממנה ורוקד, אז זה תמיד מרגש אותך. אנחנו אסירי תודה על השירים האלה שמחזיקים אותנו ואותם כל כך הרבה זמן".

לדבריו "מבחינת מהירות מכירה, זה היה האלבום שלנו שנמכר הכי מהר. תוך חודש כבר קיבלנו עליו אלבום זהב. עד היום הוא ניצב יחד עם האלבום הראשון שלנו 'זמן סוכר' במקום גבוה".

נתניהו הוא הנואם מספר 1 בעולם ובפער, אבל יש משהו שהוא שכח בנאום | בן כספית
ברקע ההחלטה להאריך את מעצרה: הגילוי המפתיע על האם החשודה ברצח בנה

בהמשך חשף כי באלבום המחודש יכללו גם קטעי בונוס: "יש כמה שירים שהקלטנו כדמואים לאלבום והם לא נכנסו, שהולכים להיות קטעי בונוס. זה כמובן יהיה גם באפל מיוזיק, ספוטיפיי וכן הלאה". 

במענה לשאלה כיצד נכתב הלהיט "מישהו שומע אותי" השיב המוזיקאי: "זה שיר שנוצר מדאחקה, בדירה שגרתי בה בשינקין בתל אביב בתחילת שנות ה-90. יחד עם אסף שריג פשוט ג'ימג'מנו, ובגלל שלא היו לי מילים, שרתי 'מישהו שומע אותי'. דווקא בגלל שהוא נוצר בלי מאמץ או מחשבה יתרה - הוא הפך להיות משהו".