לאחר קרוב לשנתיים בהן לא עלתה על הבמה, המוזיקאית הסנסציונית, סלין דיון, חזרה בסוף השבוע האחרון אל הבמה בטקס פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז. כזכור, דיון אובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה שהובילה אותה לבטל את מסע הופעותיה ולהתמודד עם מצבה הבריאותי.

לאחר הביקורת העולמית הקשה על טקס הפתיחה: הצעד החריג של אולימפיאדת פריז

הזמרת סגרה את הטקס ביום שישי ומיד עם הדלקת הלפיד האולימפי הדהימה את הקהל הרב עם הופעה מרגשת עד דמעות. דיון ביצעה את השיר "Hymne à l'amour" של אדית פיאף, מהבמה שהורכבה במיוחד על מגדל אייפל.

לאחרונה יצא סרט הדוקו "אני, סלין דיון", בו תיעדה המוזיקאית את התמודדותה עם המחלה. בסצנה קשה לצפייה, תועדה דיון בזמן שהיא חווה התקף ששיתק את גופה בזמן בדיקת הרופא שלה. 

לפני כשלושה חודשים, אמרה דיון בריאיון ל"ווג" הצרפתי: "אני עובדת על בהונות הרגליים, הברכיים, השוקיים, האצבעות, השירה, הקול שלי. אני צריכה ללמוד לחיות עם המצב הזה עכשיו ולהפסיק לתהות למה זה קרה. בהתחלה שאלתי את עצמי: 'למה דווקא אני? מה עשיתי? האם זו אשמתי?' אך החיים לא נותנים את התשובות. פשוט צריך לחיות אותם״. 

עוד הוסיפה ואמרה: "כפי שאני רואה זאת, יש לי שתי אפשרויות: או שאני מתאמנת כמו אתלטית ועובדת קשה מאוד, או שאני מוותרת וזה נגמר. אני נשארת בבית, מקשיבה לשירים שלי, עומדת מול המראה ושרה לעצמי. בחרתי לעבוד עם כל הגוף והנשמה שלי, מכף רגל ועד ראש, עם הצוות הרפואי. אני רוצה להיות הכי טובה שאני יכול להיות. המטרה שלי היא לראות שוב את מגדל אייפל".