20 שנה לאחר צאתו של אלבום הבכורה של יוני בלוך, "אולי זה אני", בחר הזמר והיוצר לחזור אל האלבום ולהקליט את כולו מחדש. בהקלטות החדשות משתתפים גם מי שלקחו חלק בהקלטות לפני 20 שנה וגם אמנים חדשים ומפתיעים.

בשיחה עם מעריב, מספר בלוך על ההחלטה להקליט את האלבום מחדש: "את האלבום הקלטתי מחדש כדי להוציא אותו מציפורניה של חברת התקליטים, שהערימה עלי קשיים כשרציתי להדפיס אותו מחדש. אני מודה להם על הכל, אבל אני עושה את המוסיקה בשביל האומנות ולא בשביל הביזנס.

"זאת היתה חוויה מעניינת להקליט את הכל מחדש— כמו ספינת תסאוס, לומדים הרבה על זהות ההקלטה והשירים כאשר מחליפים כל חלק ממנה אבל השיר נשאר אותו השיר. היו המון רגעים שהייתי צריך לעצור את עצמי מ״לתקן״ דברים ובמקום זה להתמסר לחוסר-שלמות. פיזרנו כל מיני הפתעות לאורך האלבום ויש גם שיר אחד שהשתנה באופן דרמטי יותר".

עוד סיפר בלוך על הקושי ליצור בצל המצב הביטחוני הקשה במדינה: "כמו כולם, מאוד קשה לחיות בשני הרבדים בו זמנית— זה שחי את המציאות הקשה וזה שמנסה לשמור על שגרה ולא להשתגע. גם אני מתפלל לימים יפים יותר".

כמו בכל שנה, בחודש אוגוסט, יופיע בלוך על במת הבארבי לחמש הופעות רצופות (6.8 עד 10.8) שבכולן נמכרו הכרטיסים עם פתיחת המכירה והן סולד אאוט.