הזמרת והיוצרת סבינה, הידועה בזכות יצירותיה האישיות ומעוררות השראה, נערכת להוצאת אלבומה השני, שמבטיח לספק למאזין מסע שכולו חקר לבבות, הכרה, תודה וחיבור.

סבינה, ילידת גרמניה, עלתה לישראל לבדה בגיל 15, מה שהעצים עבורה את תחושת המחסור בשורשים. היא בילתה חלק גדול מחייה ברדיפה אחר תחושת שייכות ויציבות.

המסע שלה להפוך לזמרת מקצועית, החל מבחינתה ברגע מלא חשיבות והשפעה שחוותה עם אביה, שחלה בסרטן. באחת מהארוחות הערב האחרונות שלהם ביחד סבינה הפתיעה אותו בשירה, מה שריגש אותו עמוקות וגרם לה להבין את ייעודה בחיים עאמנית.

זמן קצר לאחר מכן, אביה נפטר. סבינה החליטה לקחת שליטה מלאה על הבחירות בחייה, לחבק את האמהות ולגדל שני ילדים, סוף סוף היא הרגישה שהיא יוצרת את השורשים שלה. בשנת 2017 הוציאה סבינה את אלבום הבכורה שלה, Purple Ribbons. האלבום, שנכתב באנגלית, חקר את עברה, ילדותה ותחושות הבדידות שחוותה בתקופת ההתאקלמות בישראל. היצירה תיארה באופן גולמי וכנה את המאבקים והניצחונות שלה.

כעת היא מוכנה לשתף את העולם בפרויקט החדש. הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש, "לא יודעת כלום", מסמן יציאה משמעותית מהיצירה הקודמת שלה. האלבום הזה הוא כולו בעברית, ומשקף את הקשר העמוק שלה לישראל. "היה לי חשוב להוציא אלבום בעברית הפעם", הסבירה "כי הלב שלי כאן. הציונות הביאה אותי לכאן, ואני הקמתי כאן משפחה”.

שיתוף הפעולה שלה עם רובי פיאר ואורן עמנואל הוליד שישה שירים הלוכדים את מצב הפיוס והכרת התודה הנוכחי שלה. "זה אכן היה אתגר עבורי", הדגישה סבינה, "אבל אני אוהבת אתגרים. רציתי לכתוב ולהוציא אלבום עם אווירה אחרת, כזו שמשקפת את התקופה הזו בחיי”.

סבינה החלה לעבוד על האלבום לפני שנה, אבל האירועים הסוערים של ה-7 באוקטובר, לצד הכנות לבר המצווה של בנה הבכור השפיעו עליה עמוקות, והפסיקו את תהליך היצירה שלה. "הבנתי בתקופה הזו שמוזיקה עושה טוב לנשמה", היא אומרת. "התקופה הקשה והמורכבת הזו הביאה אותי לנקודה שבה אני רוצה להוציא אלבום שמביע את הכרת התודה שלי למקום שבו אני נמצא היום".

מאמר זה נכתב בשיתוף פעולה עם סבינה.