להקת אירוסמית' הודיעה היום (שבת) בחשבון הטוויטר הרשמי שלה על פירוקה, זאת לאחר 50 שנות פעילות. 

כמו טיילור סוויפט: יוני בלוך הקליט מחדש את אלבום הבכורה שלו
עם אביבה אבידן ורוחמה רז: "הטיש הגדול" משה להב במופע חגיגי

"זה היה ב-1970 כשניצוץ של השראה הפך לאירוסמית'. הודות לכם, הצבא הכחול שלנו, הניצוץ הזה עלה באש ונשרף כבר למעלה מחמישה עשורים. חלקכם היו איתנו מההתחלה וכולכם הם הסיבה שעשינו היסטוריה של רוקנרול", נכתב מטעם הלהקה.

"זה היה הכבוד של חיינו שהמוזיקה שלנו תהפוך לחלק מחייכם. בכל מועדון, בכל סיור ענק ,ולרגעים מפואר ופרטי, נתתם לנו מקום בפסקול חייכם. תמיד רצינו לפוצץ את דעתכם בעת ההופעה". 

אירוסמית' (צילום: רויטרס)
אירוסמית' (צילום: רויטרס)

לאחר מכן שיתפו על מצבו של חבר הלהקה, סטיבן טיילר, שהביא לפירוק: "כפי שאתם יודעים, הקול של סטיבן הוא כלי שאין כמותו. הוא בילה חודשים ללא לאות בעבודה כדי להביא את קולו למקום בו היה לפני הפציעה. ראינו אותו נאבק למרות שהצוות הרפואי הטוב ביותר לצידו. למרבה הצער, ברור שהחלמה מלאה מהפגיעה הקולית שלו אינה אפשרית. קיבלנו החלטה קורעת לב וקשה, אבל הכרחית - בתור להקת אחים - לפרוש מטורי הבימות".

סטיבן טיילר (צילום: רויטרס)
סטיבן טיילר (צילום: רויטרס)

"אנו אסירי תודה מעבר למילים על כל מי שדחף לעלות איתנו לכביש בפעם האחרונה. אסיר תודה לצוות המומחים שלנו, לצוות המדהים שלנו ואלפי האנשים המוכשרים שאיפשרו את הריצות ההיסטוריות שלנו. תודה אחרונה לכם - המעריצים הטובים ביותר על כדור הארץ. השמיעו את המוזיקה שלנו בקול רם, עכשיו ותמיד. הגשמתם את החלומות שלנו", הם סיכמו. 

בסוף הפוסט הם כתבו כי יינתן החזר אוטומטי למי שכבר רכש כרטיסים ישירות דרך TicketMaster להופעות שתוכננו, ואת אלו שרכשו דרך צד שלישי הפנו לנקודות הרכישה.