הזמר והמוזיקאי קובי אוז תקף הערב (שבת) בחריפות ובאופן מרומז לכאורה את השר איתמר בן גביר ומפלגתו. "עכשיו כשזה נפלט לנשיא, גם אני חשבתי שהם יתמתנו עם השררה. אבל מסתבר שאין הכלה לגזענים, ולפירומנים. החיבוק החדש שהם קיבלו מנתניהו תורגם בציבור הרחב כרוח גבית לפוגרומים, ללינצ'ים, לפריצות בגדר. הם מורידים ומכשילים את עם ישראל מבחינה רוחנית. הם צריכים לחזור ולהיות מצורעים כמו פעם".

אוז מתייחס לתקרית החריגה שהתרחשה מוקדם יותר היום ובמהלכו נשיא המדינה יצחק הרצוג התעמת עם מפגינים ממטה משפחות החטופים. במהרה, השיח התדרדר לוויכוח ושני הצדדים הרימו את הקול אחד על השני.  "מדובר במאבק לגיטימי, נשיא המדינה מתערב רק אם תהיה סכנה לדמוקרטיה. עכשיו אנחנו צריכים להיות מאוחדים", המשיך. "תודיע שבן גביר צריך לצאת ואז נהיה מאוחדים", השיבה לו אחת מהמפגינות. 

יצחק הרצוג מתעמת עם מפגינים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
יצחק הרצוג מתעמת עם מפגינים (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בתגובה לדבריו, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר: ״כשבוז׳י הרצוג התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי. הוא כמובן גם אמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי. אמנם הבהרתי לו אז, שאצביע למרים פרץ, אולם מאז נפגשנו מספר פעמים, כשתמיד הוא החמיא כמה שרי עוצמה יהודית מוכשרים, כמה הוא מרוצה מחברי הכנסת שלנו, ואיך למרות שיש מחלוקות הוא מעריך אותי אישית עד מאוד".

"משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם. זה כמובן מצטרף ל'אות הכבוד' שהעניק לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה״ל והובילו לאסון ה-7.10. אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל״.