אחרי מספר שנות שתיקה מוזיקלית, יהודית רביץ הוציאה השבוע ביחד עם גבע אלון את השיר 'בבוקר', אותו הלחינה רביץ בעבר והתפרסם בביצוע גידי גוב. בשיחה של השניים עם איריס קול ב־103fm, הם סיפרו על שיתוף הפעולה. 

רביץ שהלחינה את השיר בגיל 15, סיפרה כי כל זאת הגיע דרך דפדוף בספר שירים של יהודה עמיחי: "לא חושבת שהבנתי את המשמעות של השיר אז. משהו ממש לקח אותי וזה מה שקורה כשכותבים שירים, אתה פשוט הולך לאיזה מקום וחוזר. הייתי קטנה והשיר היה קצת לא במידות שלי". 

עוד סיפרה: "הייתי אמורה לעשות שיעורים ואימא שלי כל הזמן קראה לי לבוא לאכול ואמרתי לה 'רגע, רגע'. אחי ואני היינו בתחרות כתיבת שירים וזה השיר הראשון שהתקבל בוועדה של אח שלי, הוא היה המום ומחא לי כפיים".

בהמשך הסבירה על שיתוף הפעולה עם גבע אלון: "האקורדים היו כל כך מסובכים בגיל ההוא ובגילי, אני לא שרה בקול הצפצופי שהיה לי בגיל 15, אז הייתי צריכה להחליף סולם ולא הבנתי מה הילדה הזאת עשתה שם עם האקורדים ואני מכירה את גבע ושלחתי לו את השיר כדי שהוא ינגן את זה בשבילי ושיציל אותי מהאקורדים והוא החזיר לי את זה עם קולו גם. הוא בעצם בחר בשיר כדואט והוא שלח את הקול שלו ופתאום ראיתי, 'נכון, השיר הזה בכלל של שניים'". 

גבע אלון הוסיף גם הוא ברקע הוצאת השיר: "יש שירים שאתה שומע אותם ואתה מרגיש כאילו כבר היית בסרט הזה באיזשהו גלגול, ופשוט שמעתי את זה וידעתי מה צריך להיות בפנים. מי שמכיר אותי יודע שאני עושה מה שאני מרגיש ופשוט הקלטתי את זה כמו שזה בא לי, שלחתי ליהודית ואמרתי 'נראה מה יהיה'". לאחר מכן אמר אלון כי יש בשיר "משהו חוצב לבבות. נכנס ישר לתוך העצם".