להקת ג׳יין בורדו אירחה בסוף השבוע האחרון את מתן ברנס, מוזיקאי צעיר ובנם של ניר ונועה ברנס ז"ל שנהרגו לפני כחודש מפגיעה ישירה של רקטה ברכבם בעת נסיעה ברמת הגולן, והותירו אחריהם שלושה ילדים.

מתן ביצע שיר מקורי שלו ואף הצטרף לדורון, סולנית ״ג׳יין בורדו״ לשיר "מגדל המים", שכתבה על התבגרותה ברמת הגולן. אמו נועה, בת 46 ואביו ניר, בן 47 עברו להתגורר בגולן לפני כעשור. ניר ניהל את חוות הלולים בקיבוץ אורטל ושימש מנכ"ל תיירות אורטל, שמפעילה את המלון המקומי. נועה הייתה מזכירת המטע של הקיבוץ והעבירה סדנאות שוקולד בשם "גברת שוקולדה".

נועה וניר ברנס ז''ל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
נועה וניר ברנס ז''ל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

יממה לאחר מותם, כתב מתן בחשבון האינסטגרם שלו: "אין לי מילים לתאר כמה אני כאוב ומבולבל. אני מרגיש שלא סיפרו לי מספיק, אני לא יכול להאמין לזה. תודה לכם אמא ואבא על החיים הכי טובים שיש, לימדתם אותי כל כך הרבה דברים, שהיום אני חזק מהם. אני יודע שאתם גאים בי שם למעלה, ובטוח שאתם יושבים ואומרים 'וואו, איזו משפחה יש לנו'". 

"אתם האוויר לנשימה שלי, יודע שאתם גאים בי שם למעלה": בנם של נועה וניר סופד
שש דקות הפרידו בין חיים ומוות: "נועה וניר היו עוד רגע בבית"

עוד כתב מתן: "רציתי להגיד להם סליחה אם פגעתי בכם. אתם האוויר לנשימה שלי, אנשים טהורים בנפש ובגוף. אנשים טובים שתמיד עזרו לכולם. אנשים מצחיקים שכל דקה איתם זה שמחה וצחוק. מתגעגע לבדיחות הפרטיות שלנו ותמיד אני אזכור - ברנס זה מותג. במילה אחת: תודה".