להקת אואזיס צפויה להתאחד בקרוב, 15 שנה לאחר שהתפרקה, בעקבות התקרבות מפתיעה ביחסים בין האחים ליאם ונואל גלאגר - כך דווח הבוקר (שני) בתקשורת הבריטית.

ליאם גלאגר, סולן הלהקה, הקדיש את השיר Half The World״ Away״ לאחיו נואל בזמן שהופיע בפסטיבל המוזיקה השנתי ברידינג שבאנגליה. גלאגר ביצע במהלך ההופעה כמה מלהיטי אלבום הבכורה של הלהקה ״Definitely Maybe״ בסימן 30 שנה ליציאתו (1994). לפני ביצוע השיר אמר: "אני רוצה להקדיש את השיר הזה לנואל פאקינג גלאגר”. 

חבר להקת אואזיס נגד האמנים הפרו-פלסטינים: "חבורת אידיוטים שמנופפים בדגלים"

בהמשך ההופעה, רמז גלאגר כי מתוכננת לצאת הודעה ביום שלישי הקרוב בשעה 08:00 בבוקר (שעון בריטניה). מיד לאחר מכן, סרטון קצר בעיצוב הלוגו של אואזיס הוקרן על גבי מסך ענק, ובהמשך שותף ברשתות החברתיות הרשמיות של אואזיס, נואל וליאם.

זאת מגיע בהמשך לפרסומים של העיתונים הבריטיים ״The Independent״ ו״The Sunday Times״ בסוף השבוע האחרון, על התקרבות בין האחים גלאגר שהחליטו ככל הנראה להניח למחלוקות ביניהם ולהופיע שוב יחד אחרי שנים של ריב מתוקשר. על פי הדיווחים, הלהקה צפויה לקיים בשנה הבאה 10 הופעות באצטדיון וומבלי ואף להשתתף בפסטיבל המוזיקה של גלסטונברי.

כזכור, אואזיס הייתה אחת הלהקות המצליחות בעולם בשנות ה-90, ונחשבה לפורצת דרך בז'אנר הבריטפופ. היא הונהגה על ידי צמד האחים ממשפחת גלאגר ממנצ'סטר - נואל, הגיטריסט והכותב של מרבית שירי הלהקה, וליאם, סולן הלהקה שמדי פעם גם לקח חלק בכתיבת השירים.

בשנות ה-2000 חלה ירידה במעמדה היצירתי והמסחרי של אואזיס, אך היא המשיכה להופיע בהצלחה עד לאוגוסט 2009 - אז התגלע עימות בין האחים מאחורי הקלעים של הופעה מתוכננת בפריז, בעקבותיו ההופעה בוטלה והלהקה פרסמה הודעה על סיום פעילותה. ב-15 השנים מאז, בהן לא דיברו, כל אחד מהם ניהל קריירת סולו מצליחה.