להקת "טיפקס" משיקה את "שווארמה ביץ'", אלבום וסרט קומיקס מוזיקלי של הלהקה בשיתוף הקומיקסאי, הקריקטוריסט והמאייר אורי פינק.  קובי אוז, סולן הלהקה, שוחח עם איריס קול ב-103FM על ההתרגשות מסרט הקומיקס המוזיקלי וסיפר: "בשבילנו זה חלום. באנו ממחוזות הקומיקס. טיפוסים שאני כותב כמו 'הרבי ג'ו כפרה', 'סמי וסומו', אתה מת לצייר אותם כקריקטורה, הם חיים בעולם של סרטים מצוירים. הפעם אנחנו קומיקס שהוא מונפש". 

"הסרט הוא כמו אוסף של חוברות קומיקס, והוא כולו מלא בגיבורים ישראלים. אנחנו יכולים לגרום לזה שיוסף שילוח ז"ל ישתתף בשיר, או שפתאום מרגול נכנסת", סיפר הזמר. "הכל תרבות ישראלית ובורקס ישראלי כמו שטיפקס אוהבת לעשות, עם ויז'ואל של אורי פינק. תמיד זה יצא יותר משדמיינתי, לא ראיתי בן אדם שמצליח בצורה כל כך קולחת לדבר באמצעות המכחול הווירטואלי שלו. זה דבר בלתי רגיל".

רעש המטקות התחלף בזמזומי כטב"ם: כך איבדה ישראל את הריביירה שלה
מסתכלים אחורה, ולא בזעם: אואזיס באיחוד היסטורי אחרי 15 שנה

"שווארמה ביץ'" הוא האלבום העשירי של "טיפקס". אוז מספר כי השנים עשו ללהקה רק טוב: "יש לנו משקפיים מצחיקים כאלה, משהו אאוטסיידרי במבט שלנו שהופך להיות הכי אינסיידרי שיכול להיות. אנחנו כבר ארבעים שנה בסביבה, או קרוב לזה - מאז שנת 1988. אנחנו מופיעים במקומות יותר ויותר גדולים, וזה בלתי רגיל. אנחנו נהיים עם השנים כמו מטומטמים, זה בדיוק ככה".

באלבום צפויים גם שיתופי פעולה מוזיקליים. אוז חשף חלק מהם: "יש לנו דואט עם מגי אזרזר ושיר מטורף עם האחיות כרכוקלי, בקיצור אנחנו חוגגים. עוד מהקורונה התחלתי לעבוד על זה. ופתאום הוויז'ואל הזה נעל את הפינה".

אורי פינק (צילום: יעל צור)
אורי פינק (צילום: יעל צור)

ההקרנה הקרובה של הסרט תתקיים ב-20 בספטמבר בסינמטק תל אביב והרבה ערך מוסף מצפה למי שיגיע להקרנות: "יוקרן הסרט, וגם נדבר עם הקהל, נשיר קצת שירים. אפשר יהיה לרכוש חוברות קומיקס, הדפסנו מהדורה מוגבלת. מי שיבוא להקרנה יוכל לקבל אותה חתומה על ידי אורי פינק ועל ידינו. יש לנו מרצ'נדייז מאוד מפנק".