עיריית ירושלים בשיתוף חברת אריאל תקיים את פסטיבל 'קוליבירה' ב-25/26/27 בספטמבר בגן העצמאות בירושלים עם מנות של השפים הבכירים בישראל, מגוון רחב של בירות והופעות חיות של ליאור נרקיס, מלך הקסטות וג'ולייטה, אבי סינואני, רון שובל, אתי לוי והתקווה 6. כל הפרטים בפנים 

את הקסם הנסתר של ירושלים בתקופה של לפני החגים מכיר כמעט כל ישראלי. העלייה לעיר הבירה, רגע לאחר חופשת הקיץ ולקראת בא הסתיו היא נחלתם של עשרות אלפים המחפשים בילוי באווירה קצת אחרת. 

פסטיבל 'קוליבירה' הירושלמי, יוזמה של עיריית ירושלים בשיתוף חברת אריאל, בהפקת קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור-יוסף, הנחשבת לחברת ההפקה החווייתית הגדולה במדינה, ובחסות חברת   CBC ישראל, הוא הזדמנות מעולה לתפוס בילוי המשלב בירות, קולינריה מוזיקה וחיי לילה במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש. 

את הצד הקולינרי בפסטיבל, בדמות מנות פרמיום סטריט פוד מיוחדות, ייצגו מיטב השפים בישראל: תומר אגאי, אבי ביטון, תמרה אהרוני, שגב משה, גיא גמזו, אביב משה, עומר מילר, אהרן פוליטי, אבי לוי ואורן אסידו שיחברו לפודטראקים של מסעדות ירושלמיות אהובות, לצד מגוון בירות מוכרות ואיכותיות כמו:Carlsberg ,Carlsberg LUMA TUBORG ,DAURA DAMM ,ESTRELLA DAMM ,INEDIT DAMM ,1664 BLANC, ,Weihenstephan ,GUINNESS ,KIRIN ,SOMERSBY, שקמה ועוד מגוון בירות מרחבי הארץ. 

בצד האמנותי של הפסטיבל יופיעו ליאור נרקיס, מלך הקסטות וג'ולייטה, אבי סינואני, רון שובל, אתי לוי והתקווה 6, לצד דיג'יים וקולקטיבים מקומיים המזוהים עם התרבות בעיר. 

ליאור נרקיס (צילום: טל עבודי)
ליאור נרקיס (צילום: טל עבודי)

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים, בירת התרבות של ישראל, מפיקה את פסטיבל הבירה הטוב בארץ. אחרי קיץ מלא פעילויות ואירועים, בימים בהם מייחלים לקצת שלווה ורגע לפני חגי תשרי, אין כיף כמו  רגיעה עם מוזיקה טובה, אוכל טוב ובירה משובחת. אני מזמין אתכם להצטרף אלינו בקוליבירה וליהנות מערבים נעימים, מהופעות מעולות ומהמטבח הירושלמי שאין עוד כמוהו בעולם”.

גיא בסר: "קוליבירה הוא פסטיבל בקונספט שטרם נראה פה, המצליח לייצר סינרגיה מופתית בין אלכוהול איכותי עם מגוון רחב של מותגי בירות מובילים, קולינריה ייחודית על טהרת המטבח הירושלמי והופעות חיות של אמנים מהשורה הראשונה".

לו"ז קוליבירה:
25.09, יום רביעי - ליאור נרקיס לצד DJ Ella Gotman.
26.09, יום חמישי - מלך הקסטות מארח את ג׳ולייטה, אבי סינואני, אתי לוי ורון שובל לצד DJ Shani Romi.
27.09, יום שישי – התקווה 6 לצד DJ T.Soussana (Pacotek). 

פסטיבל 'קוליבירה', גן העצמאות, ירושלים |  25/26/27 בספטמבר |

רביעי – חמישי בין 18:00-23:00 ושישי בין 11:00-15:00.

כרטיסים מוזלים לחברי מועדון ירושלמי, לחיילים ולאנשי מילואים במדים