הזמר והיוצר שלומי שבת משיק לרגל יום הולדתו ה-70 השראה ספר ביוגרפי "אני אמות על הבמה" המתאר באופן מעמיק את תחנות חייו וחושף סיפורים, דילמות והחלטות שהביאו אותו להיות בין הזמרים המוערכים והמצליחים בישראל עם למעלה מארבעים שנות קריירה במקביל לחגיגות יום הולדתו ה-70.  

שלומי שבת: "כשפנה אליי הסופר יניב מגל עם הרעיון לכתוב ביוגרפיה על חיי לקראת יום הולדתי מאוד חששתי, לרגע אחד רצו לנגד עיני תמונות וחוויות שעבורי מאתגר היה לתחום אותם בתוך מסגרת אחת. אחרי לא מעט לבטים, ושנה לא פשוטה שכולנו חווינו, הבנתי שקשה לתכנן תוכניות קדימה והזמן הכי טוב הוא ההווה. החלטתי להעניק לעצמי מתנה, לקלף עוד שכבה ואם כבר לפתוח עשור שמיני לחיי אז לפחות עם מזכרת של שבעה עשורים אחורנית".

עטיפת הספר (צילום: יח''צ)
עטיפת הספר (צילום: יח''צ)

שם הספר "אני אמות על הבמה" נלקח ממשפט ששלומי אמר לאם ילדיו, חני, לפני יותר מ-40 שנה, תקופה קשה כלכלית שבה התבקש על ידה לחזור להופיע ואז אמר שאם זו הדרך שאליה הוא חוזר, זה בלי חרטות, עד כדי כך שאמר "אני אמות על הבמה".

פרה-השקה תיערך במופע החגיגי בהיכל התרבות תל אביב שיתקיים ב-30.8 יום הולדתו של שלומי שבת וה-100 קונים הראשונים יזכו לעותק חתום. הספר "אני אמות על הבמה" בהוצאת "הקוראים" יימכר החל מה- 3.9.2024 בסניפי סטימצקי ברחבי הארץ.