"האלבום החדש שלי 'עכשיו טוב' הוא בעצם השלמה של חמישה שירים לאלבום שני שאני מוציא בסך הכל (לא כולל שיתופי פעולה)", כתב רביב כנר עם צאת אלבומו החדש. "מרגיש לי שאין זמן נכון להוציא אותו, גם אם אחכה עוד – לכן אני בוחר להוציא אותו דווקא עכשיו". 

"שיר הנושא הוא השיר היחיד שנכתב במהלך המלחמה. אני כותב בו ושר לראשונה בלשון נקבה - מתוך נעליים של מישהי שחיכתה לבעלה שיחזור ממילואים. ולבסוף כשהוא חוזר היא נושמת אותו מרגישה אותו. מתיישבים יחד על הספה. הוא בהתחלה סגור אבל לבסוף פורק לה הכל. נשארו שריטות נשארו צלקות אבל הם ביחד וזה מה שחשוב. לקחתי השראה לשיר הזה דווקא משני חברים קרובים שראיתי אותם מתנהלים בתוך הזוגיות בתוך המלחמה".

"מעבר לכך, כל אחד מבין ארבעת השירים האחרים הוא עולם ומלואו. אם אפרט יותר מידי גם זה יהרוס. אבל שיר אחד מדבר על התעשייה. השני על דברים שהאמנתי בהם וכבר לא תקפים - עם אמרה חזקה בפזמון. השלישי הוא שיר אהבה הרביעי הוא על הדור של היום- אינסטגרם- טיקטוק. ועל בחורה אחת שהיא בעצם כולן- שמחפשת עצמה כל הזמן. ואני שאומר לה 'מספיק. עזבי את הכל'".

האלבום מציג את כנר במיטבו: כהרגלו הוא כן, משתמש במילים ובקולו כנשק חם לפגוע בלב המאזינים, מציג איכות וניכר כי ההפקה המוזיקלית ובחירת החומרים נעשתה במלאכת מחשבת ולא בחיפזון.

האלבום החדש מונה תשעה שירים (כאמור ארבעה מתוכם יצאו כבר) ואני מעוניין להתייחס אליהם כמקשה אחת כי הם חושפים את הפאזל שנקרא רביב כנר: הוא חזק, פגיע, חושפני, שברירי, אמיץ ומלא תעוזה, ובעיקר מציג סגנון פופ-רוק-בלוז שנדיר למצוא היום במיינסטרים הישראלי, וזו משבצת שהוא תופס אותה בצורה ראויה, מוצדקת ומלאת כבוד.

קשה לי להגיד שיש שיר אחד שאני "אוהב" יותר מהשני כי כל שיר בו גרם לי להתחבר אליו, גם מבחינת המנגינות הקלטות, גם מבחינת הטקסטים הנוקבים והאישיים מלאי האמירה החברתית, ובעיקר בשל הביצוע והנשמה שבוקעת מכל אחד מהשירים.

כנר הוא יוצר של דרך, והייחודיות שלו היא שהוא עושה את הדרך שלו, ולא מנסה להתחקות אחרי דרכים של אחרים ולא נכנע לטרנדים חולפים. הוא מציג עובדה קיימת כיוצר וכאמן – וזו, בעיניי, גדולתו והסיבה שהוא נשאר בנוף במעמד המכובד והנכון לו.