בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות, ובצל ההסלמה במערכה הצפונית, הפקת המופע של הזמר עקיבא בזאפה אמפי שוני הודיעה היום (שלישי) כי הופעתו ביום חמישי הקרוב מבוטלת. ההפקה הודיעה כי רוכשי הכרטיסים יזוכו אוטומטית.

רוני קובן בראיון: "לא אשכח לעולם את השידור של קושמרו ב-7 באוקטובר"
"יש לי סיוטים מעזה": המסע האישי של זיו קורן בצל הטרור והתקווה

במקביל, הפקת המופע של נועה קירל בפארק הירקון הודיעה כי ההופעה הגדולה תתקיים כמתוכנן ביום חמישי, ה-26.9. עם זאת, ביום ראשון ביטלה קירל את מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להתקיים לקראת ההופעה, עקב המצב הביטחוני.

במסיבת עיתונאים התייחסה קירל למצב ואמרה: "מרגש אותי לעשות את זה בתקופה הזו. אני מרגישה מחויבת לקהל, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה, לצד הטרור, ולהראות שהם לא ינצחו אותי. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ומה יהיה אם המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור - כל עוד לא עוצרים אותי. אני מרגישה שאני רוצה לתת לקהל שלי את זה, למדינה שלי את זה, המוזיקה זה הדבר הכי מאחד והכי מקסים שיש בעולם. אנחנו עובדים על מופע כל כך מושקע ויפה, בעזרת השם שהכול יהיה כרגיל.

"הימים האחרונים הם הכי קשים מבחינת חוסר הוודאות, זו סיטואציה מאוד מורכבת ובשביל זה אני כאן, לעמוד ולהגיד שאנחנו ממשיכים כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נשמור על הבטיחות של כולם כמובן. ואני אגיד כמה זה לא מובן עבורי לקיים מופע מול רבבות אנשים שרכשו כרטיסים. פארק שבא בקלות זה כיף. פארק שבא במאמץ רב זה הופך את זה ליותר מתוק. אני אעבוד הכי קשה בעולם כדי לתת לקהל חוויה בלתי נשכחת. אני מקווה שכך יהיה".

כידוע, המצב הביטחוני בישראל מתערער על רקע ההסלמה עם חיזבאללה והחשש מפיצוץ מלחמה כוללת. אמש (שני) ירה חיזבאללה לראשונה בסבב הנוכחי גם לאזור חיפה וגם לשומרון, בסמוך לאזור השרון. הממשלה הכריזה על מצב מיוחד בעורף, וייתכן שיוטלו הגבלות התקהלות לראשונה גם באזור המרכז.

בהקשר זה, עולה השאלה מה יקרה עם מופע הענק של נועה קירל בפארק הירקון, אליו צפויים להגיע כ-60 אלף איש. חשוב לציין כי בפארק אין מרחבים מוגנים.