בתחילת השבוע הזמרת ג'נט ג'קסון (Together Again״ , ״All For You״״) טענה כי קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות, אינה שחורה, מה שמתכתב עם דברים דומים שאמר לאחרונה טראמפ, יריבה הרפובליקני של האריס, שטען כי היא הטעתה מצביעים באשר לגזע שלה. היום (שלישי) נציגיה של ג'קסון אמרו למגזין ״וראייטי״ שנמסרה "התנצלות" על הערותיה שנמסרה על ידי אדם שאינו המנהל של הזמרת. ולפיכך לא היה מוסמך לדבר בשמה. אותה "התנצלות בלתי מורשית", נעשתה על ידי אדם בשם מו אלמסרי, שטען כי הוא המנהל של הזמרת. בהודעה נכתב: ״ג'נט ג'קסון רוצה להבהיר את הערותיה האחרונות. היא מכירה בכך שהצהרותיה בנוגע לזהותה הגזעית של האריס היו מבוססות על מידע מוטעה. ג'נט מכבדת את המורשת של האריס כשחורה ומתנצלת על כל בלבול שנגרם. היא מעריכה את הייצוג המגוון של האריס ומבינה את החשיבות לחגוג את זה בחברה של היום. ג'נט מחויבת לקדם אחדות והבנה״.

ג'נט ג'קסון (צילום: רויטרס)
ג'נט ג'קסון (צילום: רויטרס)

בפנייתו למגזין, טען אלמסרי: "אני כבר לא עובד אצלה. פוטרתי על ידי ג'נט, לאחר ניסיונות לשפר את התדמית שלה מול דעת הקהל והמעריצים. זה שלא מגיע לי". נציגיה של ג'קסון לא הגיבו לכך באופן מיידי, זאת על אף שמקורבים מסרו למגזין כי לא ידוע להם על קשר ישיר בין אלמסרי לזמרת.

בביוגרפיה של אלמסרי במאגר סרטים אינטרנטי נטען כי הוא יוצר קולנוע מצרי ומייסד חברה בשם  ״24 East Agency״. עוד נטען כי הוא שימש בתור "חונך יצירתי לכוכבי על בינלאומיים רבים", ביניהם ג'קסון, ביונסה, בריטני ספירס וסלינה גומז.

ג'קסון, אחת מאומניות הפופ וה-R&B המובילות בסוף שנות ה-80 ובשנות ה-90. בריאיון שפורסם ביום שבת האחרון ב"גרדיאן" לקראת סיבוב ההופעות שלה באירופה, נשאלה הזמרת על הסינגל שלה Rhythm Nation מ-1989 שבו היא שרה על הרצון שלה "לפרוץ את גבולות הצבע" והתבקשה לחלוק בדעתה על האריס כאישה השחורה הראשונה שעשויה לכהן כנשיאה.

שמעת מה כביכול אמרו? היא לא שחורה. זה מה ששמעתי. שהיא הודית", כך אמרה בראיון. בהמשך לכך, המראיינת ציינה בפני הזמרת, אחותו של מייקל ג'קסון, כי משפחתה של האריס אומנם היגרה מכפר בהודו, אך היא גם שחורה בנוסף לכך. "אבא שלה לבן. ככה נאמר לי. לא צפיתי בחדשות כמה ימים אבל אמרו לי שגילו שאבא שלה לבן", אמרה ג׳קסון.