הזמר לואי עלי פרץ לתודעה בתוכנית "אייל גולן קורא לך", והשנים שחלפו מאז הופעתו בתוכנית הוא היה בן טיפוחיו של גולן, ועבד על סינגל הבכורה שלו, "נעים מאוד, לואי", שגרף עד היום 5.3 מיליון צפיות. עלי היה הדרוזי הראשון שהופיע בבמה המרכזית במצעד הגאווה, ואף זכה להופיע בבימת גמר האירוויזיון לצד הזמר והיוצר עידן רייכל. כעת הוא מכריז רשמית על עצמאות.

כבר לפני כחודש, פורסמו שמועות כי הזמר הדרוזי מתכוון לצאת לדרך חדשה, ולהיפרד מגולן, אך לאחר שש שנים מודיע היום (רביעי) הזמר לואי עלי באופן רשמי על עזיבת חברת התקליטים "ליאם הפקות" שבבעלותו של גולן. לואי מספר על ההחלטה לצאת לדרך חדשה, ומודה על האמון שנתנו בו בתחילת דרכו.

"אחרי שש שנים משותפות עם ליאם הפקות, אני יוצא לדרך חדשה באופן רשמי", כתב עלי בחשבון האינסטגרם שלו. "ההחלטה באה אחרי מחשבות רבות באשר להמשך דרכי המקצועית. שנה חדשה, התחלה חדשה. תודה לאייל גולן על האמון שנתן בי בתחילת הדרך, לקהל שלי, אני מבטיח המשך עשייה עשירה ומגוונת. אמשיך לשמח אתכם ולהפתיע אתכם ביצירות חדשות ומרעננות. אוהב, לואי. שנה טובה, פורייה ומבורכת לכולנו".

במרץ 2019, סיפר עלי בראיון למעריב: "הגעתי לאייל גולן. שאלו אותי: 'מה אתה שר?'. אמרתי: 'מה אתם רוצים שאשיר?'. לא דיברתי הרבה עברית. זאת לא שפת האם שלי. שרתי באודישן הראשון בערבית. אחר כך כבר שרתי בעברית. נכנסתי לעולם אחר. אמרו לי: 'הטאץ' שלך מעלים את הדיקציה'. לא הבנתי מה זו 'דיקציה'. הבנתי שכדי להצליח צריך לעבוד קשה, והתחלתי להתמקד בעברית. הגעתי לרבע הגמר, וידעתי שאני צריך איזה יציאה מיוחדת. שרתי את 'מלאת אהבה' ובלי לעדכן אף אחד, כתבתי פזמון בערבית. לא אמרתי - לא לשופטים, לא לנגנים ולא להפקה – כולם היו בהלם. שם השתנו לי החיים".

"אחרי שסיימתי את האודישן, אייל אמר לי: 'עוד מעט יש קיסריה, בוא לשיר איתי - אני בעברית ואתה בערבית. לא ידעתי שזה יבוא כל כך מוקדם, באמצע התוכנית. אייל אמר: 'מי שזוכה בא לעמוד איתי בקיסריה', ושרתי איתו בקיסריה, למרות שלא זכיתי. הייתה לי הרגשה שלא אגיע לגמר, כי כבר הגעתי למה שאני רוצה. ההדחה שלי הייתה ברבע הגמר. לא שרתי טוב. אלה החוקים וזה בסדר".