המוזיקאי ג'ייק פלינט הלך לעולמו במפתיע בסוף השבוע, שעות לאחר שהתחתן, הוא היה בן 37. הזמר והגיטריסט שעסק במוזיקת קאנטרי מת בשנתו, סיבת המוות עדיין אינה ידועה.

"ג'ייק פלינט היה שגריר אמיתי של סצנת המוזיקה של אוקלהומה וסגנון ה'רד דירט' (ז'אנר במוזיקת הקאנטרי) וטקסס", אמר איש יחסי הציבור שלו קליף דויאל ל-CNN. "הוא לא רק היה כותב שירים פורה, אמן הקלטות ומבצע חי מבוקש, אלא הוא גם היה תומך בלתי נלאה של כשרונות אחרים ברחבי האזור, תמיד מוכן לתת יד כדי לעזור לכל מי שצריך. עם החיוך שלו וחוש ההומור המרתק שלו, הוא היה אהוב על רבים, ואני מאמין שיחד עם המוזיקה שלו, תהיה מורשתו המתמשכת".

כלתו של פלינט, ברנדה פלינט, פרסמה בפייסבוק קטע וידאו מיום חתונתם, בו נראים השניים רוקדים וצוחקים כשהם מצטלמים, וכתיבה בפשטות, "אני לא מבינה".

פלינט גדל באוקלהומה, שמע מוזיקת קאנטרי מילדותו, ואביו עודד אותו להשתלב בתחום. המוזיקאי הוציא את אלבום הבכורה שלו "I'm Not Okay" ב-2016, אחריו אלבום הופעה ב-2018, ומאוחר יותר אלבום הנושא את שמו "Jake Flint" ב-2020 ובשנה שעברה אלבום הופעה נוסף "Live and Socially Distanced"

הסינגלים הידועים ביותר שלו כללו את "Cowtown", "Long Road Back Home" ו-"What's Your Name". בשנת 2019, הוא זכה בתואר לפריצת השנה בטקס פרסי המוזיקה We Are Tulsa.