בחודש יולי האחרון, זמן קצר לאחר חזרתו של מיכאל בן דוד לישראל מהתחרות האירוויזיון, הוועדה לבחירת הנציג/ה הישראלית לאירוויזיון התכנסה לראשונה ובחרה בזמרת נועה קירל לייצג את ישראל באירוויזיון 2023. קירל הייתה הנציגה הראשונה שנבחרה לייצג את מדינתה, ובחלוף הזמן מתגלה מי מתמודד מולה. החדשות שפורסמו הלילה עלולות לגרום לכמה ממעריציה לחשוש.

סולן סקס פיסטולס לשעבר, ג'ון ליידון, המוכר יותר לרבים בתור ג'וני רוטן, יתחרה על ייצוגה של אירלנד בתחרות האירוויזיון השנה. אגדת הפאנק יופיע עם להקתו הנוכחית "פאבליט אימג' לימיטד", (Public Image Ltd), יחד עם עוד חמישה מתמודדים נוספים במהדורה מיוחדת לאירוויזיון של תוכנית הטלוויזיה האירית "The Late Late Show" ב-3 בפברואר.


רשת השידור הלאומית של אירלנד, RTÉ, תשדר את התוכנית עם חברי מושבעים לאומיים ובינלאומיים והצבעה ציבורית שתכריע מי הזוכה.

ליידון, שנולד בלונדון להורים אירים, הקים את "פאבליק אימג' לימיטד" לאחר ש- Sex Pistols נפרדו בינואר 1978. הלהקה זכתה בארבעה סינגלים של 20 הסינגלים המובילים בבריטניה ובארבעה אלבומים של 20 הגדולים בבריטניה.

בניסיון להגיע לליברפול, אנגליה, לאירווויזיון ה-67 שייערך במאי, הקבוצה אמרה שהם יבצעו את "היצירה הכי אישית של כתיבת שירים" שליידון שיתף אי פעם.

השיר "Hawaii" שיצא לאור אתמול הוא "מכתב אהבה" לאשתו של ליידון מזה כמעט חמישה עשורים, נורה, שחיה עם מחלת האלצהיימר, מסרה הלהקה בהצהרה.