אמש בהאנגר 11 נערך הפסטיבל השנתי לאוהבי המיינסטרים – YOLO. כמאמר הקלישאה – אתה חי פעם אחת, תודה לאל, או יותר נכון למנהלי הפקת הפסטיבל יולו, שהבינו שיש לנו רק פורים אחד בשנה וצריך לפעול. מיטב המוחות התאחדו לטובת מכורי המיינסטרים למיניהם והפיקו ערב מהסרטים. בין החוגגים היו אוהבי שרית חדד, פיפטי סנט ונועה קילר. 

אני מודה, אני לא מאוד אוהבת את פורים, אבל פייר, מה שהלך אמש בהאנגר 11 שווה התייחסות. בחגיגות פורים השנה אלפים לבושים בתחפושות שלא מבישה את מעצבת התלבושות של הזמר במסכה. אם להיות כנה קינאתי קצת. מעבר לאמביציה, כוח הרצון והאיפוק של לשבת שלוש שעות לאיפור – היצירתיות. תהיתי לעצמי מה אתם אוכלים בבוקר שהצלחתם להגיע לתחפושת של צבי הנינג'יה. די, זה כל כך מקורי, קצת כמו ההופעה של מיכאל מהאירוויזיון במרחב ה-VIP, מי? בידיוק. גם אני הספקתי לשכוח. וחבל, דווקא עקבתי אחריו, הוא רוקד נהדר.

פסטיבל פורים YOLO (צילום: נטע פלודרמן)
פסטיבל פורים YOLO (צילום: נטע פלודרמן)

אבל רגע לטובת מי שחיכה ציפה, פיהק מעט, נועה קילה עלתה לבמה. אם לא לומר את האמת, לא האמנתי, חשבתי שתאכזב עם איזה סיבה מקורית אבל לא – קילה עם השיער המתבדר הבגד המסוקס ויכולות הריקוד שמשאירות את הנוכחים בחדר פעורי פה. קירל שאולי פיזית הייתה בתל אביב הוכיחה שהראש שלה כבר עמוק בארה"ב, הדיווה הקטנה הוסיפה עיבודים חדשים ולא שכחה לקנח עם בדיחה שנונה. 

לפניה עלה שחר סאול וככל הנראה התבייש לעמוד לצד הכוכבת, כי כשהגיע הלהיט של השניים הוא הופיע רק על מסך הוידיאו ארט, אבל מה שבטוח כל האמנים שעמדו אמש על בימת ההאנגר הרעידו את המקום. ביניהם היו DJ עדידור, אלי מתנה, בלאקאאוט, מיליה רוז, מוטי כוחי והגיטריסט מחברת הייפ.