במשדר חגיגי ששודר אמש (רביעי) בכאן 11, נחשף השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה. נועה קירל, נציגתנו על במת המוזיקה הגדולה בעולם, הציגה לעולם את הקליפ הרשמי של השיר, שעוד טרם השמעתו דורג במקומות הראשונים בטבלאות ההימורים. מיד אחרי החשיפה סיפרה קירל ל"מעריב אונליין" על ההרגשה: "קודם כל הקלה כי שמרתי סוד הרבה זמן, והעבודה מתחילה, המון רגשות מעורבים וזו ההתחלה של המערבולת רגשית הזאת".

"יוניקורן" נחשף: האזינו לשיר של נועה קירל לאירוויזיון 2023
סיבה לדאגה? מאז יציאת "יוניקורן" של נועה קירל - ישראל צנחה בטבלת ההימורים

בסרט שיצא עלייך סיפרת על החששות והלבטים שהיו לך, האם זה נרגע עם יציאת השיר? מה הם החששות שלך כעת?
"אני חושבת שאלו אותם חששות, דברים שקיימים לקחת סיכונים ואי אפשר לדעת מה יהיה אבל אני עובדת על עצמי ואני מבינה שלא הכל תלוי בי, ואני יודעת שאני עושה הכי טוב שאפשר ואני שלמה עם התוצאה".

איך זה מרגיש לעשות משהו שהוא שונה ואולי מאוד אפילו כנראה ממה שאולי ציפו ממנה?
"מעולה, המטרה תמיד לחדש, היא תמיד לחדש תמיד בשורה חדשה, לפרוץ את מה שידוע, את הבנאליות, אז כן זה דבר טוב".

לא הייתה מחשבה אולי לשיר בעברית?
"היה לנו חשוב גם לערב עברית, והיו שני משפטים בעברית. זה היה חשוב וכשיוצרים שיר אז לא חושבים יותר מדי, זה לפי איך שמרגיש, אני שמחה שגם יצאת קצת אבית".

איך היא מתכוונת להביא את המסר של העצמה נשית לבמה?
"גם בעצמה נשית וגם העצמה בכלל יש משהו ביוניקורן (חד קרן) שזו חיה קסומה וטהורה ויפה שמתבטא גם בשקט שלה וגם בעוצמה שלה ושזה יוצא ביום האשה, זה עוד יותר מתחבר".

בסרט אמרת שאת חוששת שהמצב הפוליטי בישראל עלול לפגוע בסיכויים שלך. ופתאום עם הרפורמה המשפטית - ישראל סופגת המון אש. מרגישה שזה קצת לא פייר כלפייך?
"זה המצב, ואנחנו נתמודד איתו, ואנחנו ערוכים לכל שאלה שלא תבוא, ואני אבוא מוכנה וזהו".

ואם ישאלו אותך מה דעתך על הרפורמה?
"אז אני אענה".

ואם אני אשאל מה דעתך על הרפורמה?
"אני אגיד שאני לא נכנסת לזה יותר מדי. ואני מקווה שבמיוחד בימים כאילו, השיר והייצוג, ישפוך אור ויתן אחדות ואחווה ואני מצפה לימים שקטים יותר ולאחדות בעם".