כמו בכל שנה, צפויה ישראל לארח אירוע במיוחד בו יגיעו משלחות מכל רחבי אירופה כדי לקדם את השירים שלהן לקראת התחרות הגדולה. האירוע יתקיים ב"האנגר 11" בנמל תל אביב, ב-3 באפריל, רגע לפני תחרות האירוויזיון שתיערך בחודש מאי בליברפול, בריטניה ויתקיים בסימן 50 שנה להשתתפות ישראל בתחרות האירוויזיון, ובסימן 75 שנה למדינה. את המופע ינחו דפנה דקל וסיגל שחמון, שהנחו את אירוויזיון 99 בישראל.

יהיה פנומנל? נועה קירל נוסקת בטבלת ההימורים של האירוויזיון
"לנועה קירל נפתחו העיניים": אחד מיוצרי "יוניקורן" חושף את מאחורי הקלעים

כעת, נפתחה מכירת הכרטיסים לקראת אירועי "ישראל קולינג" - בהם גם אתם תוכלו לקבל הצצה לאירוויזיון, מבלי לטוס לליברפול. האירוע שמביא את ניחוח האירוויזיון לישראל  ממשיך במסורת ויארח גם השנה  את אומני האירוויזיון שישתתפו השנה בתחרות מכל רחבי אירופה. התכנית האמנותית במופע תכלול בין היתר הופעות אורח של כוכבי אירוויזיון, ביניהם הכוכבת הבינלאומית קטרינה.

חלק מכוכבי האירוויזיון הקרוב ישתתפו גם הם באירוע, וינחתו בישראל לביקור בן שלושה ימים, במהלכם יקחו חלק בנטיעות ב"יער האירוויזיון", וישתתפו במופע פרומו ענק בו יבצעו את השירים איתם יתחרו באירוויזיון 2023.

מי שעוד תגיע לאירוע היא זוכת אירוויזיון 1997, עם להיטיה "Love Shine a Light"  ו- "Walking on Sunshine". נועה קירל, הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2023 תיאלץ להעדר מהאירוע בשל מחויבויות קודמות ותשהה בחו"ל באותם ימים.