לאחר הופעתה המרגשת בגמר האירוויזיון וההגעה למקום החמישי על אף גל האנטישמיות הקשה, עדן גולן נחתה הבוקר (ראשון) בישראל. "סחפת אותנו כמו הוריקן", נכתב על אחד מהשלטים שקיבלו את פניה. 

לא היה כדבר הזה: השיא המדהים שנשבר ע"י עדן גולן בגמר האירוויזיון
הטכנולוגיה מאחורי האירוויזיון: איך בנו את במת מסכי הלדים הענקית וכמה זה עלה?

גולן עצמה מסרה: "מודה לאנשי שירות הביטחון שעשו עבודה מדהימה. זה יום טעון לקראת ערב יום הזיכרון. זו זכות עצומה שאני כאן והייתה לי האפשרות לייצג את המדינה במיוחד הזמנים כאלו. כל המדינה עמדה מאחורי וחיזקה אותי וזה מתן לי המון כוחות. זה שייצגתי את המדינה זה היה הקול שלנו. פשוט תודה". 

עדן גולן עם נחיתתה בישראל (צילום :אבשלום ששוני)

בתוך כך, הדקה שבה הופיעה אמש גולן זכתה בלא פחות מ-52.8% רייטינג, עם 1,700,000 צופים. כלל המשדר זכה גם כן לנתון מרשים במיוחד, עם 37.3%. נתון השיא בדקה שבה עלתה גולן לבמה, מהווה את שיא הרייטינג שלו זכה תאגיד השידור הציבורי מאז הקמתו. 

כאמור, על אף השנאה הקשה, זכתה גולן במקום החמישי, בעיקר בזכות הצבעת הקהל. שבוע התחרות הדרמטי היה אפוף גל תקריות אנטישמיות ששיאו בסוף השבוע האחרון, אולם עדן גולן נתנה הופעה סוחפת בכל שלבי התחרות ובגמר. על פי התחזיות באתרי ההימורים גולן קפצה למקום השני בדירוג, אולם הצבעת השופטים והצבעות הקהל הורידו את הניקוד לישראל.