קרן פלס תפתח את אירועי ט"ו באב (18.8.24) בזאפה פארק גני יהושוע, במופע שיכלול שירים שכתבה לעצמה ולאחרים. בט"ו באב (19.8.24) יעלו על הבמה אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס עם המופע "שרים החלונות הגבוהים" ויבצעו את הקלאסיקות של שמולי קראוס, אריק איינשטיין וג׳וזי כץ מהאלבום המופתי שיצא בשנת 1967 ושינה את פני המוזיקה הישראלית לנצח. 

עמיר בניון יציין 20 שנה ל״ניצחת איתי הכל״ בקיסריה ב 19/8 במופע ט״ו באב חגיגי עם עיבודים מיוחדים כשאיתו אנסמבל נגנים. בניון, מגדולי מהמעוטרים והמוערכים במוזיקה הישראלית מציין 20 שנה לאלבום המופת ששיר הנושא מתוכו הפך זיכה אותו בפרס אקו״ם.

עמיר בניון. מנצח הכל (צילום: משה נחמוביץ')
עמיר בניון. מנצח הכל (צילום: משה נחמוביץ')


אבל ההופעה שמרגשת אותנו במיוחד במסגרת חודש האהבה היא של החברים של נטאשה (24.8.24) שחוגגים 35 שנה. הפקה מקורית ומרהיבה עם כל הלהיטים שכבר מזמן הפכו לפס הקול של דור שלם: "עוד נגיעה", נאמר כבר הכל, מלנכולי", "פרדי על הבוקר", "שיר אחר", "על קו הזינוק", "אני לא רוקד כשעצוב", "מיליוני אנשים לבד" ועוד.

עוד נגיעה ועוד. החברים של נטאשה (צילום: אורית פניני)
עוד נגיעה ועוד. החברים של נטאשה (צילום: אורית פניני)

מיכה שטרית וארקדי דוכין מסרו: "גם אחרי 30 שנות פעילות הפגישה עם הקהל יוצרת בנו תחושה שאי אפשר לתאר במילים. יותר מ-50,000 איש הגיעו להופעות שלנו בשנתיים האחרונות ובכל מופע הסתכלנו אחד על השני ולא האמנו שזה באמת קורה. עכשיו אנחנו חוזרים אל מה שבעצם אנחנו הכי אוהבים לעשות. אנחנו מזמינים את כל מי שהתגעגע". 

עוד יופיעו במהלך חודש אוגוסט בזאפה בפארק אסף אבידן (29.8.24) ושלום חנוך בקונצרט רוק (31.8.24) וכן הופעות מיוחדות המתעדכנות באתר.

אסף אבידן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אסף אבידן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מתחת לשמיים: רומנטיקה בשקיעה

אם טרם ביקרתם במתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון, זה הזמן. מתחם ההופעות הטרי יחסית, נפתח ב-2021 בפארק אריאל שרון, ומציע הופעות עם שקיעות מדהימות ונוף מרהיב של תל אביב. הבמה נמצאת בפסגת הר החיריה, עם תצפית מטורפת על גוש דן. מהר מאד שוכחים שמדובר בהר פסולת משוקם, ונהנים מהאנרגיה שעוטפת את המקום. לכל אורך חודשי הקיץ, יוכלו המבקרים ליהנות גם ממטעמים של גבינות מחלבת 'עברי' וממגוון של יינות משובחים מבית יקב תבור לצד תפריט הסטריט פוד של השף גיא גמזו שמציע המתחם. 

עד סוף העולם לא מפחיד אותה. מארינה מקסימיליאן (צילום: ליהי ארליך)
עד סוף העולם לא מפחיד אותה. מארינה מקסימיליאן (צילום: ליהי ארליך)

ערב לפני ט"ו באב יופיע דיויד ברוזה במופע האישה שאיתי (17.8.24), בערב ט"ו באב יארח מוש בן ארי את בניה ברבי (18.8.24). האמנים שיארח המתחם בחודש האהבה: מארינה מקסימיליאן בלומין (14.8.24), עידן חביב (15.8.24), אביב גדג' מארח את ברי סחרוף (21.8.24), בעז שרעבי מארח את עינת שרוף (22.8) ודני רובס (24.8.24). 

אהבה שלנו בלב לנצח נצחים. שלום חנוך (צילום: אורית פניני)
אהבה שלנו בלב לנצח נצחים. שלום חנוך (צילום: אורית פניני)

עוד הופעות החודש תחת כיפת השמיים: שי צברי חוגג יום הולדת 50 במופע חגיגי בזאפה אמפי שוני ב-14.8.24 ומארח את אסתר רדא פול טראנק מארק אליהו. ההופעה תכלול עיבודים חדשים לכל השירים המוכרים והאהובים: ׳לווי אותי׳, ״מעליי דממה״, ׳שמש׳, ׳בוא הביתה׳, ׳מכור לאהבה׳, ״אנא אנא אנא״ ׳קשה בלילה׳, ״כוכבים בשמיים״ ועוד. ״חמישים זה תאריך עגול ויפה ורציתי לחגוג אותו יחד עם מוזיקאים שאני אוהב ויודעים להרים ולרגש. אני מחכה לפגוש אותם ואת הקהל על הבמה בשוני ולתת לכולנו את המתנה הזאת שקוראים לה מוזיקה״. מסר צברי.

איתי לוי יפתח את פסטיבל ערד ב-19 באוגוסט בחגיגת ט''ו באב ויארח למופע הפתיחה את אור כהן. ביום השני לפסטיבל 20 באוגוסט יופיעו אביב גפן והתעויט עם מופע פותח של עלמה גוב, וביום האחרון לפסטיבל 21 באוגוסט יופיעו האומנים שהפכו לתופעה ברשת ששון שאולוב, נס וסטילה ו''ילד''

מכור לאהבה. שי צברי (צילום: יאיר מיוחס)
מכור לאהבה. שי צברי (צילום: יאיר מיוחס)

נו תהיו זוג כבר. נס וסטילה (צילום: ניר אמיתי)
נו תהיו זוג כבר. נס וסטילה (צילום: ניר אמיתי)