לקראת ציון השנה לטבח 7 באוקטובר, ברי סחרוף הוציא הבוקר (שלישי) גרסה מחודשת לשירם של אריק איינשטיין ויצחק קלפטר, "אולי צריך לתת לזה עוד זמן".

הביצוע החדש ל"אולי צריך לתת לזה עוד זמן" נולד ביום הזיכרון האחרון, שבו הוזמן ברי סחרוף להופיע בערב בהפקת "הספרייה הלאומית" בירושלים, בניהולו המוזיקלי של נדב הולנדר. לסחרוף, הציע הולנדר את שירם של איינשטיין וקלפטר, שניהם מגיבורי ילדותו והשראותיו של סחרוף, כמו כן של נדב, בשיר כל כך עכשווי ומדויק, כפי שהפליאו השניים תמיד לעטוף ולהדהד את מציאות חיינו. אפילו עכשיו. את העיבוד החדש הוביל הולנדר לביצוע קלאסי. את מקומו של הסולו הקנוני של קלפטר על הגיטרה החשמלית תפסו חטיבות של כלי קשת וכלי נשיפה, בביצוע תשעה מוזיקאיות ומוזיקאים.

"החיים עוד לא חזרו למסלולם, הפצעים עדיין לא הגלידו" – כתב איינשטיין על עצמו – במה שהפך להיות ההווה הנוכח והמתמשך עבור כה רבים מאיתנו. גם בחשש המחלחל ש"אולי זה יישאר כבר לעולם", מוצא איינשטיין את התקווה כשהוא כותב על "אור בקצה המנהרה" ו"נקודה קטנה זוהרת". בתפילה שנזכה כולנו לראות במהרה את ה"אור בקצה המנהרה" – שהחטופים ישובו אלינו כולם, שהמפונים מצפון ומדרום ישובו לבנות את בתיהם מחדש, שהפצועים בנפש ובגוף ישובו לאיתנם, שכל חיילינו ישובו לשלום, ושתשקוט הארץ. ובמילותיו של איינשטיין: "אשרי המאמין".