חברת פלאפון מפרסמת היום לראשונה את רשימת השירים, הזמרים והזמרות המושמעים ביותר בשנה האחרונה ב'שיר בהמתנה' – שירות המאפשר להשמיע שירים למי שמתקשר אליכם.

על פי נתוני פלאפון, חמשת השירים הפופולריים ביותר על ידי הישראלים בשנת תשפ"ד הם: "עם ישראל חי" של אייל גולן; "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי; "אין לי מקום אחר" של איתי לוי; "מנגן ושר" של אושר כהן ו"מה יהיה מחר" של פאר טסי.

חמשת הזמרים המושמעים ביותר בשנה האחרונה הם: פאר טסי, אייל גולן, עדן חסון, אושר כהן ואיתי לוי וחמש הזמרות הפופולריות ביותר בשיר בהמתנה הן: אודיה, עדן בן זקן, שרית חדד, יסמין מועלם ונרקיס. 

עוד נמצא כי חמשת ההרכבים והלהקות ששיריהם היו הפופולריים ביותר השנה להורדה באמצעות 'שיר בהמתנה' היו: נס וסטילה, התקווה 6, דולי ופן, התיקון הכללי והשמחות. 

"שירי המלחמה של השנה האחרונה, הם הפסקול המלווה אותנו מאז ה-7 באוקטובר לא רק בתחנות הרדיו ואפליקציות השמע השונות אלא גם בנעימות שיר בהמתנה", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "לקוחות רבים שינו את השיר בהמתנה בחודשים האחרונים בהתאם למצב והלך הרוח בישראל. אני מקווה שנדע ימים שקטים ושכל החיילים, החיילות, החטופים והחטופות ישובו הביתה בשלום."