הזמר חיים ישראל, מהקולות הבולטים והאהובים של המוזיקה המזרחית בישראל, זכה ביום שישי האחרון להוקרה מרגשת באירוע שהתקיים במסגרת הפרויקט "מועבט של שמחה” בשוק הפשפשים בתל אביב. 

באירוע הושק הספר "40 השירים הגדולים של המוזיקה המזרחית” בו מופיע פרק מיוחד המוקדש לשירו המפורסם של חיים ישראל, "יתגדל”. חיים ישראל הוזמן לבמה וקיבל הוקרה על תרומתו הרבה למוזיקה הישראלית והדתית דרך שיריו המשלבים מסורת ואמונה עם ערכים של אהבה ואחדות.

האירוע נערך באווירה חגיגית ונגע בלבבות המשתתפים, כשהוא משקף את התהליך המדהים שעברה המוזיקה המזרחית מהשוליים ועד לב הבמה המרכזית של התרבות הישראלית. חיים ישראל, שזכה להכרה על שיריו שממשיכים ללוות את הציבור הישראלי לאורך שנים, אמר: "המוזיקה המזרחית עברה מסע מרתק מהשוליים אל לב התרבות הישראלית… היא מטשטשת גבולות בין מסורת למודרניות, בין מזרח למערב ובין דתיות לחילוניות".

חיים ישראל (צילום: איציק בירן)
חיים ישראל (צילום: איציק בירן)

חיים ישראל, עם קריירה מרשימה של 25 שנה, נחשב לאחד מהאמנים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית. הוא מופיע בארץ ובעולם, ומשתף פעולה עם אמנים מובילים מכל קצוות החברה הישראלית. ההוקרה שניתנה לו היום מדגישה את מקומו המיוחד בתרבות הישראלית, כסמל לערכים של אמונה, משפחה ואחדות.