השנה, הפכו רון שלום ויואב כהן למגישי התוכנית החדשה 'שניים עד ארבע', מדי 14:00-16:00. ומספר חודשים אחרי שעלו לאוויר ידעו השניים בדיוק את מי לבחור לאיש השנה שלהם כחלק ממשדר אנשי השנה בהגשת ניסים משעל - הלוא מדובר בזמר והיוצר פאר טסי, שלא מפסיק להפתיע. גם אותם.

"לא בגלל שהוא חבר טוב שלנו בחרנו בו", אמר שלום. "הוא איש השנה שלנו לא רק בגלל המוזיקה הנפלאה שעשה, הוא עשה אלבום שנה שעברה, 'רדיו שטח', שזה סוג של משהו שלא היה בארץ, וכולם אמרו מה הוא יכול לחדש ולאן הוא שואף, אז הוציא את 'רדיו שטח 2' שלא פחות טוב מהראשון. בחרנו בו בגלל התרומה לקהילה, הרבה אנשים לא יודעים אבל הוא עשה השנה דברים בעקבות המלחמה, דברים מטורפים, כשאני מדבר על ביקורי פצועים בבתי חולים, ביקור אצל משפחות חללים שהעריצו אותו, הוא הופיע הרבה בלוויות בבתי עלמין של חיילים שהעריצו אותו".

"אני חושב שהמאזינים יסכימו איתנו"

בהמשך הוסיף שלום והפליג בשבחים: "זו הבחירה הצנועה שלנו. אני חושב שהמאזינים יסכימו איתנו. כשאני אומר מוזיקה, זה לא רק המוזיקה אלא גם הטקסטים. אלה שירים שנשארים, לא שירים עונתיים אלא שירים עם תוכן. אני מקווה בשבילו שזה לנצח". 

"היום באמת ללכת לטייל עם הכלב בחוץ בשעות הלילה ולשמוע את השירים שלו מהאלבום החדש מתנגנים מכל המרפסות זה מחמם את הלב", הודה יואב כהן בתגובה. "'מה יהיה מחר' זה השיר האהוב עליי".