המוזיקאי המוערך חמי רודנר הגיב לשאלת מעריב לראשונה לאחר שנחשף כי לא העניק אישור להשתמש בשירו הידוע ״מישהו שומע אותי״ (להקת "איפה הילד?") בפתיחת הטקס הממלכתי לזכר טבח שבעה באוקטובר עליו הייתה אמונה מירי רגב, אמש הרחיב רודנר את דבריו וטען כי הדבר נעשה בשנית בתוכנית ״אברי ושרקי״ שמשודרת בקשת 12.

רודנר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו: ״אתמול הגוף שלי היה כעופרת. החלטתי להתמסר לזה. ראיתי את התכניות, היישרתי מבט לזוועות ולא הפסקתי לדמוע כל אתמול. כל הפנים, השמות, הסיפורים, מילאו את עורקיי בעצב נורא ובזעם על ההפקרה הכפולה. אחרי הטקס הלאומי החלטתי שדי. פתחתי בקבוק יין והתחלתי לצפות באיזו שטות בטלוויזיה״. 

עסקת "שלושת השבועות": האם מתחת לרדאר נרקם מתווה לשחרור חטופים?
בהלה בפתח תקווה: שוהה בלתי חוקי פרץ לתוך בית ספר - באמצע יום הלימודים | פרסום ראשון

עוד המשיך וכתב: ״פתאום הנייד מתחיל להשתגע ומכל העברים שולחים לי וידאו מ׳מישהו שומע אותי׳ גרסת פורנו מלחמה עם כוראוגרפיה מזוויעה ושירה מלחששת בטקס ה״ממלכתי״ של מירי רגב ומשפחת נתניהו. וואו…. במקביל התחילו להישאל שאלות ברשתות האם ׳חמי רודנר נתן את הסכמתו?׳. אני מרגיש שבשיר הזה נעשה מעשה מגונה. ביררתי. חוקית אין פה שום עברה. לגבי המוסר והאתיקה אתן לכם לשפוט״. 

״אבל אף אחד לא התרעם כמעט שלפני פחות משבועיים אותו שיר בדיוק היה פסקול לווידאו קומי שהראה מחבלים מתפוצצים ממתקפת הביפרים בתוכנית של 'אברי ושרקי' בקשת 12. אותי זה החריד לא פחות. כמה אכזריים נהיינו! אני חושב שהמבצע המיוחס לישראל היה מתוחכם וחיוני, אבל לעשות בידור מאנשים מתפוצצים ולחוות את זה בשיר שהמסר שלו הוא הומניסטי? מה נטרק?!".

"אומרים לי תתבע. לא. תתבע - תטבע, כך אני מאמין. אמשיך ללכת להפגין למען החטופים ונגד ממשלת ההפקרה והשחיתות. אעשה את כל שבכוחי הצנוע למען החטופים ולחיים נורמליים בארץ המיוסרת הזאת".