על אף המלחמה שהביאה לבידודה של ישראל בזירת התרבות העולמית ולביטול כמעט כל האירועים מחו"ל, בחודש הבא יתקיים זו שנתו ה-15 פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה - הפסטיבל היחיד מסוגו בארץ לתמיכה וקידום של ייצוא תרבות ומוזיקה מישראל לעולם, והשנה לראשונה – בשיתוף פסטיבל ג'אז בים האדום.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב המקומי ומזמין את אורחיו הבינלאומיים להתמזג בו ולצפות בעשרות מופעים במגוון סגנונות מוזיקליים שמכתיבים ומובילים את סצנת המוזיקה הישראלית ב-2024, בהם בין השאר: דיקלה, KAYMA, גבע אלון, הילה רוח, מארש דונדורמה,  רייסקינדר, תמר אפק, גל דה פז, עדן דרסו, יוסי מזרחי, דריה, אגוזי, מכות (שוזין), יצחק ונטורה  ועוד…  הפסטיבל יארח משלחת של בכירי נציגי תעשיית המוזיקה העולמית מכל רחבי העולם, בין השאר מגרמניה, אנגליה, קנדה, הונגריה, נורבגיה, פולין, תורכיה, אתיופיה, ארה"ב, אבו דאבי, נפאל, הונדורס, רוסיה, צרפת, אוקראינה, אוסטריה, הודו, סין וקזחסטן.

מדי שנה, מציע המיזם המשותף של צוללת צהובה – המקום למוזיקה בירושלים והחטיבה לדיפלומטיה תרבותית במשרד החוץ, בתמיכתם המבורכת של משרד התרבות הקרן לירושלים ועיריית ירושלים, מבט מרוכז ונרחב להיצע המוזיקלי הנדיר של ישראל הפועל עם הפנים לעולם. מנהלי פסטיבלי ענק, בעלי מועדונים, מפיקים, מנהלים אמנותיים, חברות תקליטים, עיתונאים, שדרנים וציידי כישרונות בינלאומיים - נוחתים כאן כדי לקבל טעימה מהזירה המוזיקלית בישראל ולחפש את השמות הבאים שיובילו את הסצנה הבינלאומית. לאורך השנים סללו אמנים רבים את דרכם להצלחה בינלאומית באמצעות הפסטיבל (בהם נגה ארז, לולה מארש ועוד). 

בין האורחים הבכירים השנה: נשיא חברת הענק פקווין ארטיסט הקנדית, פסטיבל הג'אז הגרמני המוערך בקולון Stadtgarten Köln, פסטיבלי תרבות ומוזיקה יהודים בנורווגיה, פולין והונגריה, סבסטיאן וידאל מבכירי תעשיית המוזיקה בצרפת - מנהל אמנותי של מועדון הג'אז Duc des Lombards, מפיק פסטיבלים ברחבי העולם ובעלים של תחנת הרדיו המפורסמת TSFJAZZ, בלוגרים וגופי תקשורת כמו ה-ORF האוטרי ו-JAZZFM הלונדוני, Ashish Manchanda - מגדולי המפיקים המוזיקלים של בוליווד ומארגן פסטיבלי רוק ופופ גדולים בהודו,  המייסדים של BWO Management, חברת פרופוטרים בעלת סניפים באיסטנבול וניו יורק, ועוד.