הזמר הבריטי ליאם פיין, חבר להקת הפופ המצליחה "וואן דיירקשן" לשעבר, נפטר הלילה (חמישי) בגיל 31 בנסיבות טרגיות. על פי דיווחים ראשוניים, פיין נפל ממרפסת חדרו במלון בארגנטינה.

משטרת המדינה מסרה לתוכנית הבוקר האמריקאית "גוד מורנינג אמריקה" כי הזמר נפל מהקומה השלישית של חדר המלון בו שהה. עדי ראייה במלון CasaSur Palermo בבואנוס איירס, בו התאכסן פיין, דיווחו לאתר TMZ כי הזמר נפל מחדרו בקומה הרביעית.

בשלב זה לא ברור אם מדובר בנפילה מכוונת או בתאונה. המשטרה המקומית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עדי ראייה אמרו ל-TMZ כי טרם לכן, ליאם התנהג בצורה הרסנית בלובי המלון קודם לכן. הוא ניפץ את מחשב הנייד שלו, והיה צריך לקחת אותו בחזרה לחדרו. בנוסף, דווח כי אדם חייג למשטרה טרם לכן לאחר שדווח על אדם שהתנהג בצורה אגרסיבית בלובי המלון. לפי הדיווחים, הוא הגיע למלון עם בת זוגתו קייט קסידי. היא עזבה את ארגנטינה, והוא נשאר להתאכסן במלון - כך דווח ב-TMZ.

עוד דווח ב-TMZ כי מוקדם יותר השבוע שארוסתו לשעבר של ליאם, טענה שהוא עזב אותה לאחר שביקש ממנה לבצע הפלה. עורכי דינה ניסו לשלוח לו מכתב שמבהיר לו להפסיק ליצור עמה קשר. טרם ברור האם הדברים קשורים.

ביוני 2021 הוא חשף שהוא נאבק בהתמכרויות לאלכוהול ולתרופות ללא מרשם, ובשלב מסוים כשוואן דיירקשן יצאו לסיבוב הופעות הוא סיפר שחווה מחשבות אובדניות קשות.

ליאם פיין בפרמיירה ב-13 במרץ 2024 (צילום: Kate Green/Getty Images)
ליאם פיין בפרמיירה ב-13 במרץ 2024 (צילום: Kate Green/Getty Images)

פיין, יליד בריטניה, התפרסם כחבר בלהקת הבנים "וואן דיירקשן", שזכתה להצלחה עולמית אדירה בתחילת שנות ה-2010. לאחר פירוק הלהקה ב-2016, המשיך פיין בקריירת סולו והוציא מספר להיטים מצליחים.

הידיעה על מותו הפתאומי של הכוכב הצעיר זעזעה את עולם המוזיקה ואת מעריציו הרבים ברחבי העולם. בני משפחתו וחבריו לשעבר מהלהקה טרם הגיבו לבשורה הקשה.