הזמר הישראלי המצליח ג'ימבו ג'יי (עומר הברון)  מכריז על סדרת מופעים מיוחדת בשם "במקום בו אני גר", על שם אחד משיריו הפופולריים של האמן, שקיבל משמעות עמוקה יותר מאז תחילת הלחימה. ההופעות יתקיימו בברים ברחבי הארץ ולקהל ניתנת האפשרות להחליט כמה ביכולתו לשלם עבור המופע. הבחירה של 'שקמה' לתת חסות למופעים אלה נולדה מתוך החיבור הטבעי שנוצר בין המותג לזמר, על בסיס ערכים ארץ ישראליים ומתוך הרצון ליצור תוכן אסקפיסטי ומשחרר בייחוד לתושבי הצפון והדרום. 

בירת הקראפט הישראלית 'שקמה', קרויה על שם העץ המיתולוגי ונחל שקמה הזורם בסמוך לקיבוץ בו מתגורר ג'ימבו ג'יי כבר למעלה מעשור. הבירה מכילה שעורה ישראלית ומיוצרת במבשלה לא הרחק משם, באשקלון. בחודשים האחרונים בירה 'שקמה' יצאה בפרויקט בשיתוף 'וואלה' במסגרתו מקיימים מערך סיוע לוגיסטי ותמיכה קולינרית לבעלי ברים ופאבים מהעוטף, למען חזרתם למקום משכנם הקבוע.

בירה שקמה (צילום: יח''צ)
בירה שקמה (צילום: יח''צ)

ג'ימבו ג'יי: ״המופע 'במקום בו אני גר' הוא מופע אינטימי ואקוסטי ששם את המילים במרכז. בחודשים האחרונים הבנו שקיים צורך כזה, אנשים שרוצים לצאת ולהתאוורר בהופעות אבל מעדיפים אותן בפורמט רגוע יותר. בנוסף, כל המופעים בסדרה יהיו בשיטת שלם כפי יכולתך בכדי שהמופע יהיה נגיש לכולם: לתושבים באזורים מוכי מלחמה שהנסיעה מחוצה להם מורכבת כרגע, ולאנשים שבתקופה כזו לא יכולים להרשות לעצמם לצרוך תרבות במחיר מלא. 20 אחוז מהכנסות המופע יועברו לנט"ל, ששותפים ליצירת המופע, ושולחים עמדות מידע שלהם שאליהן ניתן לפנות בסוף המופע״. 

עלות הכרטיסים נעה בין 30 ש''ח ל-150 ש''ח כש-20 אחוז מהכנסות המופע יתרמו לעמותת נט''ל שמסייעת לנפגעי טראומה לאומית 

לוח הופעות מלא: 

בית רמונא, מצפה רמון - 28.10

חרושת 11, כרמיאל - 5.11

פאב קיבוץ בארי - 17.11

הקו הפתוח של עמותת נט"ל: 1-800-363363