קיילי בשירות הקהילה

קיילי מינוג מוכיחה שהיא אישה של עקרונות. הזמרת האוסטרלית התארסה בתחילת השנה לשחקן האנגלי ג'ושוע סס, אך עם זאת, החליטה כי לא תינשא לו עד שמולדתה אוסטרליה תאשר נישואים חד מיניים.



את הדברים אמר דווקא בן זוגה של הזמרת בריאיון שהתקיים עימו בערוץ טלוויזיה אוסטרלי, כחלק מקידום קמפיין שיזם השחקן ונקרא – "say I do down under" הקורא לאישור נישואים חד מיניים ביבשת.



"הייתי המום כשגיליתי שנישואים חד מיניים אינם חוקיים באוסטרליה" אמר סס והוסיף: "אני לא מצליח להבין איך לי יש את הזכות להתחתן ולמישהו אחר אין, רק בגלל ההעדפה המינית שלו".



הקמפיין של סס צובר בתקופה האחרונה תאוצה, ברשימת התומכים תוכלו למצוא גם את הזמרת דולי פרטון, השחקנית האוסטרלית מרגו רובי שאף לבשה את חולצת הקמפיין כשהשתתפה השבוע בתוכנית סאטרדיי נייט לייב, סולן הסיזר סיסטרס וכמובן – קיילי מינוג שמוכנה לוותר בינתיים על חתונה מפוארת – עד שזו תהיה נחלת הכלל, ללא קשר לדת, צבע או העדפה מינית.



סולנה לשעבר של AC/DC עשוי לשוב אל הבמה


להקת AC/DC עברה השנה טלטלה משמעותית כשהסולן שלה בריאן ג'ונסון עזב את ההרכב לאחר שרופאיו הודיעו לו כי אם ימשיך להופיע – יאבד לעד את שמיעתו.



מי שהחליף את ג'ונסון בחודשים שחלפו מאז הבשורה הקשה היה סולן להקת גאנס אנד רוזס – אקסל רוז, אך כעת מסתמן כי בעזרת טיפול רפואי חדשני, ג'ונסון יוכל לשוב אל הבמה.



ישוב לבמה? בריאן ג'ונסון. צילום: getty images asap
ישוב לבמה? בריאן ג'ונסון. צילום: getty images asap



חברה טכנולוגית הממוקמת בקולורדו ארה"ב, פיתחה מכשיר ייחודי שמטרתו להגן על שמיעתו של ג'ונסון, ובקרוב הוא יחל בהליך ניסיוני, שייקבע האם יוכל לחזור ולהופיע. לפי הדיווחים, אם הכל יתנהל כשורה ג'ונסון צפוי לחזור לבמה בתוך תקופה של כחצי שנה. רק בריאות.