במדינת ישראל של שנות ה-50, מדינת קיבוץ גלויות, פרץ פלפל אל מסרי, יליד מצרים שעלה לישראל בעשור הראשון למדינה מטעמי ציונות, לכור ההיתוך התרבותי והפך, לצד ג'ו עמר, לקולם הבלתי מעורער של בני עדות המזרח: עם קול גלותי ועברית קלוקלת, הומור פשוט וצלילים ערביים, הצליח אל-מסרי, במקום אברהם (אלברט) מוגרבי, לחדור ללב המיינסטרים שלגלג עליו אבל נתן לו את הבמה להפוך לנער הפוסטר הגדול של המוזיקה המזרחית בסוף שנות ה-50.
יחד עם הנגן שלו וכותב שיריו, אלברט שטרית, הוא לקח את קשיי היום של המציאות הישראלית, תבלן אותם בהומור וחיקויים והפך לדבר הכי מרענן במוזיקה העברית שהורגלה עד אז לשירי סוכנות ותנועות נוער, שירי להקות צבאיות ושירי עם ופולקלור.
ימי התהילה שלו היו קצרים ועל אף שתמיד ייזכר בתור הלהיט "הכל בתשלומים", פרש אל-מסרי מעולם המוזיקה בשנת 1970, חזר בתשובה ובשנת 1992 נפטר כששיריו עד כה לא יצאו על גבי דיסק.
בפודקאסט הקרוב, המקונח במיטב להיטיו הידועים, חוזר דודי פטימר לסיפורו של מי שנחשב ילד פלא במצרים והחליט בשיא הקריירה לעזוב את ארץ מולדתו ולהגיע לארץ ישראל הזרה רוויית קשיי התאקלמות והצליח לפלס דרכו ולהפוך לשם החם ביותר במוזיקה הישראלית בסוף שנות ה-50.