הזמר והיוצר האמריקאי הוותיק, ברוס ספרינגסטין, יופיע הלילה (ראשון), לראשונה בקריירה שלו, בפרסומת, במסגרת סרטון עבור חברת "ג'יפ" שישודר במהלך משחק הסופרבול.
הפרסומת נושאת אופי פוליטי, והיא קוראת לאחדות העם האמריקאי לאחר מערכת הבחירות הסוערת שעברה המדינה. שם הקמפיין הוא "The Middle", וכשמו, הוא קורא לאמריקאים להיפגש במרכז, בנקודות עליהן יש הסכמה רחבה.
הפרסומת צולמה בבניין בעיירה לבנון שבקנזס, הידוע כנקודת האמצע במפת ארצות הברית. בין היתר, אומר ספרינגסטין: "זה לא סוד, האמצע הפך לאחרונה למקום שקשה להגיע אליו. בין האדום לכחול, בין המשרת לאזרח, בין החופש והפחד. עכשיו, הפחד מעולם לא היה המיטב שלנו. והחופש לא שייך רק לכמה בני מזל, הוא שייך לכולם".