בפעם השנייה בישראל, להקת "Onerepublic" הופיעה אתמול (שלישי) בלייב פארק בראשון לציון, מול קהל של אלפי מעריצים שצרחו שיר אחר שיר, באירוע שבהחלט היה מהטובים שנראו בארץ. אחרי הופעת חימום, שבהחלט הייתה צריכה לחמם אותנו בעקבות החורף המפתיע, ולגמרי עשתה את העבודה. 

"Onerepublic" בהופעה בישראל. ללא קרדיט

בשעה 21:00, כמו שעון, עלתה הלהקה ופתחה בסערה עם השיר "Kids", שהיה נשמע כאילו יצא בזה הרגע מאולפן ההקלטות. ״אחרי הקורונה, מחכים כבר לחזור שוב, אוהבים אתכם״, הצהיר הסולן ראיין טדר, לא לפני שהמשיך לשיר "Stop and stare".

אחרי עוד מספר להיטים, ביניהם "Secrets" ו-"Love runs out", וכמה קטעים אינסטומנליים יפייפים, הלהקה החליטה להפתיע את הקהל עם שלושה מהשירים הכי יפים שכתב טדר, אך לא עבורה. מ-"Hello" של ביונסה ועד "Bleeding love" של ליאונה לואיס, טדר הביא ביצועים מטריפים למילים היפות שכתב לאורך השנים.

''Onerepublic'' בהופעה בישראל (צילום: עומרי סילבר)
''Onerepublic'' בהופעה בישראל (צילום: עומרי סילבר)

לפני השיר "I aint worry about it", הגיע מסר מאורח מיוחד - לא אחר מאשר טום קרוז, השחקן הראשי של "Top gan", שזה גם שיר הנושא שלו. ולאחריו, השיר שגרם לנשים רבות לבכות בראשית שנות ה-2000- "Apologize", שהפך להפעלה מצחיקה בשיתוף עם הצופים. 

הדרן קצרצר, ולשני השירים האחרונים והטובים ביותר של הערב - "counting stars a" ו-"If I lose myself tonight". זו הייתה הופעה נפלאה שקלעה בול לטעם הישראלי. הלהקה נתנה הכול, הפציצה בלהיטים ובעיקר כיבדה את כל הקהל, שללא ספק יחזור לצפות בהם שוב, ושוב. 

''Onerepublic'' בהופעה בישראל (צילום: אורית פניני)
''Onerepublic'' בהופעה בישראל (צילום: אורית פניני)