האירוע השנתי של ארגון אור שלום למען ילדים ונוער בסיכון – בסימן אומנות ברוח התקופה: מגוון אומנים ואומניות מכל קשת החברה הישראלית, יצרו במיוחד לאירוע,  לאחר מפגש עם בוגרים והיכרות עם פעילות הארגון, עבודת אמנות בהשראת המפגש, ביטוי לתקווה שהארגון מעניק להם.  ברוח התקופה, רבות מן העבודות עוסקות גם במצב בו אנו חיים בשמונת החודשים האחרונים בדגש על שאלות על מושג ה"בית", מוגנות, שמירה ועוד.רשימת האמנים.יות המשתתפים בפרויקט:אליהו אריק בוקובזה, נירית טקלה, אורלי הומל, סופי ברזון מראי, חליל בלבין ומרב קמל, אנה פרומצ'נקו, עינת עריף גלנטי, תמר לב-און, דנה יואלי, יעל סרלין, כרם נאטור, אמיר תומשוב, אלה רייניץ דונייסקי, יערה קליין ימין, דונה ג'ונסון הקר (ארה"ב). 

הערב המרגש בו יוצגו העבודות, בו תוצג גם פעילות הארגון בהנחיית אשת התקשורת אלמז מנגיסטו בוגרת הארגון. בערב ישתתף גם מיכה ביטון, יוצר ומוזיקאי שנולד בשדרות ופונה מביתו בקיבוץ נתיב העשרה, שיעביר בשיריו את סיפור ילדותו כילד אומנה וישתף בתחושותיו מאז פונה מביתו ב 7/10.  הקהל הרחב שמוזמן לרכוש כרטיסים לאירוע וכן את יצירות האומנות. ההכנסות יועברו ישירות לתמיכה בילדי ובוגרי הארגון וכן באמנים המציגים.

ענת רמתי שעשוע, יו"ר ארגון אור שלום: "השנה הזו אינה שנה רגילה.  ההתמודדות המורכבת של החברה הישראלית בחודשים החולפים מדגישה יותר מתמיד את תפקידם המשמעותי של הנשים והאנשים העוסקים בשיקום מטראומה. האירוע השנה הוא בסימן האור החזק שמפיצים המטפלים והמטפלות הפועלים במסירות איו קץ כדי לייצר עבור הילדים ובני הנוער הזדמנות אמיתית לצמיחה ומעל לכל נותנים להם תקווה לעתיד טוב יותר.  תודה לשותפים שלנו לדרך, לאומנים ולכל מי שמתכנסים בכל שנה בכדי לעלות על נס את פעילות הארגון למען 1,400 הילדים והילדות של כולנו". 

מנכ"לית ארגון אור שלום, טלי חלף:  האירוע השנתי שלנו השנה הוא לא רק מפגן של תמיכה בארגון וחגיגה של אמנות, אלא גם אמירה עוצמתית של תקווה ויצירת אור מחדש על רקע התקופה הקשה שהחברה הישראלית עוברת מאז פרוץ המלחמה. מאחורי כל יצירה עומד סיפור שמספר את הסיפור שלנו, של 1400 הילדים שאנו מטפלים בהם מדי יום במסירות ובמקצועיות עד שהם יכולים לעמוד על הרגלים ולצאת לחיים עצמאיים. מאז היווסדנו שמנו לנו למטרה למצוא לכל ילד וילדה בית חם. השנה במיוחד, המטרה הזו מקבלת משנה תוקף וחשיבות נוכח ההערכות של אנשי המקצוע,  שמספרם של הילדים שיצאו מביתם בעקבות המצב יגדל.