"פסטיבל סוף הקיץ" של תיאטרון אורנה פורת לילדים חוזר בין 23-29.8 למוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון תל אביב ובית החייל.  בין ההפקות שיעלו השנה יהיו גם שתי הצגות חדשות: "פרפר נחמד", עיבוד בימתי ראשון לסדרת המופת האהובה של תאגיד השידור הישראלי ו"כאן חינוכית" עם הדמויות והשירים האהובים, והפקה מחודשת להצגה "מה קרה בארץ מי" - מחזמר קרקסי ליצני מאת לאה נאור עם לחנים מקוריים של קובי אושרת.

עוד בפסטיבל, מיטב ההצגות מבית אורנה פורת שממשיכות לרוץ: שתי הצגות מוזיקליות, מותחת ומרגשות על הרפתקאותיו של החתול כראמל ע"פ הספרים רבי המכר ועטורי השבחים של מאירה ברנע גולדברג - "כראמל" ו – "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש", "אלוף העולם" המבוססת על שיריו של חנן בן ארי, "פטר והזאב" - מופע תיאטרון מחול מרהיב ומפתיע בשיתוף להקת המחול "פרסקו", "אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה" ע"פ ספרו של אשכול נבו, חגיגה של שירים, סיפורים והמון שטוזים במחזה "מחסן השטוזים של דתיה" שכתבה דתיה בן דור, עיבוד חדש לקלאסיקה האהובה "שוליית הקוסם" ועוד שלל הפקות שמציעות בילוי תרבותי מהנה לימים האחרונים של החופש הגדול.

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער פועל מזה למעלה מ-50 שנה והפך כבר לשם נרדף להצגות איכות לילדים ולנוער. לאורך שנות פעילותו, טיפח התיאטרון רפרטואר עשיר ומגוון של יצירות איכותיות לקהל הצעיר, היווה בית ובמה ראשונה לכמה מהכוכבים הגדולים בארץ, העלה מאות קלאסיקות זוכות פרסים והעניק רגעי אושר לדורות של ישראלים.