התערוכה הקרובה שלנו אינה תערוכה רגילה. בתערוכה נחשפת תפיסת העולם של האמנים על רגעי החיים המשפחתיים. יצירותיהם מעוררות רגשות ופותחות דלת למסרים שחשוב להעביר לקהל בנושא עמוק ומרתק כמו משפחה. זכות נדירה ויכולת פנומנלית לבטא את הניואנסים הכי עדינים לכדי יצירת אמנות, וזה כולל ביטוי של רגעים משפחתיים נדירים, קסומים, המשקפים גם יחסים ודינמיקה משפחתית, אשר כמובן מקבלת צורה שונה בכל אחת ואחת מן המשפחות של כולנו. 

תערוכה בנושא משפחה מטבעה מעוררת תחושות רבות וישר מחברת אותנו למקום הכי פגיע וחשוף, מעורר תקווה, למשאב שהוא כוח וגם לתפיסה שלנו כלפי משפחה בחיינו והשפעתה המעצבת עלינו, וכיצד כל זה בא לידי ביטוי בפיסות של אמנות.

משפחה מציעה מגוון רחב של רגשות, חוויות ויחסים. כאמנים, יש לנו את היכולת הייחודית לעורר מחדש לחיים רגעים נדירים ורגשיים, לצלם את תמונת המשפחה, לייצר פסלים משמעותיים או לצייר תמונות הנוגעות ישר במקומות הכי רגישים בכל אדם.

בין המציגים בתערוכה, אסף רגב, אמן והבעלים של "סטודיו Verite" בעיר העתיקה בבאר שבע. אסף עם ותק של 12 שנים בעולם ההייטק, מביא איתו חדשנות מרתקת המשלבת אומנות ובינה מלאכותית, היפר ריאליזם ודיוק לצד רגש ושחרור. יזם צעיר שלא נרתע מלמתוח את הגבולות.

התערוכה נפתחת בתאריך 25.7 – בפתיחה חגיגית
גלריית לוטן, מזל אריה 16 יפו (על חוף הים ביפו העתיקה)
אוצרת: אורלי דביר

רשימת אמנים מציגים: רעות הראל, רן גרין, ריקי ג׳אן, אלינור זערור שלו, מרים שטרמן, אודי גנס, אסף רגב, אביעד דפני, סבינה מיכאלובסקה, יעל בן - ישר, לילך מאור, חדוה איילת בר, עידן מאיר, גלי עומר, טל ג׳משי, ירדן חסיד ווטרמן, אוקסנה אליוחינה, דוסיה בוגסלבסקי.