הקומיקאי האמריקאי מייקל רפפורט מיהר להתייצב לצד ישראל מעט אחרי ה-7/10 ומאז ביקר כאן מספר פעמים. עכשיו הוא יגיע לראשונה לשני מופעי סטנדאפ מלאים בתל אביב ובירושלים.

הוא התפרסם כשחקן והפך לאחד הקומיקאים המצליחים בעולם עם רשימת קרדיטים ארוכה ומרשימה לאורך הקריירה שלו שהחלה בתחילת שנות ה 90. הוא חתום על יותר מ 100 הופעות קולנועיות וטלוויזיוניות כולל הסרטים ״רומן על אמת״, ״מטרו״, ״היום השישי״, ״ד״ר דוליטל 2״ ועוד, הופעות בסדרות ״נמלטים״, ״חברים״ (בתפקיד גארי השוטר שיוצא עם פיבי), ״קוראים לי ארל״ ועוד. בישראל הוא זכה למעמד על בחודשים האחרונים בזכות היותו אחד התומכים הנלהבים שלנו שעם הלב היהודי הפועם שלו, המסירות והתשוקה שלו, הפך ללוחם הסברה מהשורה הראשונה. 

באוקטובר 2023, הוא חתם יחד עם עוד מאות שחקנים, קומיקאים ומנהלים מהוליווד על מכתב פתוח לנשיא ג׳ו ביידן שקרא לשחרור מיידי של החטופים. 

ב-12 בדצמבר הוא הגיע לארץ לביקור תמיכה, נפגש עם משפחות החטופים, העלה סרטונים ברשתות החברתיות, והתראיין בחו"ל כדי לקדם את שחרורם. במהלך הביקור הוא ביקר גם בקיבוץ בארי, השתתף ב״ארץ נהדרת״ במערכון כמנחה טקס האוסקר הנושא נאום ביקורתי על אנשי תעשיית הוליווד. הסרטונים שלו עם "ארץ נהדרת" הגיעו לעשרות מיליוני צפיות ברחבי העולם, הפודקסט שלו I am Rapaport הוקלט כמה פעמים בתל אביב והפעילות האינטנסיבית שהוא עושה בכל ערוצי המדיה החברתית הגיעה לרחבי הגלובוס. הוא הצליח להנגיש באמצעות הומור, כעס והרבה מאוד אנושיות, את סוגיית החטופים והמאבק באנטישמיות. באחת מפרסומות הסופרבול ב 2024 הוא השתתף בפרסומת למען שחרור החטופים.