כל מי שמכיר את הסדרה "רמזור", מכיר את ליאור כלפון כאיצקו הקמצן. עברו ימים, והחבורה התפרקה כל אחד לדרכה. כלפון לקח את הצחוק לפירוקו והרכבתו מחדש.

ליאור מופיע על הבמות ובטלוויזיה מגיל 10, ממקהלות ולהקות נוער שונות ועד לשירותו בלהקה הצבאית (להקת חיל החינוך). במהלך השירות קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה: לככב במופע בידור משלו, "צחוקאמרי", מופע היחיד הראשון בתולדות צה"ל בליווי התזמורת הקאמרית הצהלית.

מיד עם שחרורו, השתתף במשך שתי עונות בתוכנית המערכונים הפופולארית "הקומדי סטור" ובעיקר בלט בדמותו של "ניסים בוסקילה", ליאור השתתף בתוכניות טלויזיה רבות (עניין של זמן וכו'), הנחה פסטיגל (96), וכיכב בהצגות ילדים (אלאדין ועוד). בגיל 24 טס לנסות את מזלו בהוליווד ובניו יורק שם הוענק לו גרין קארד ייחודי שניתן בכל שנה לאדם אחד בלבד מכל מדינה על "יכולות יוצאות דופן באומנות".

לאחר שלוש שנים עבר לגור בפראג, בה הקים את התיאטרון השחור WOW, בגיל 30 חזר לישראל והקים את התיאטרון השחור הישראלי עם מופעים כמו FUNTAZI, ו"הענק וגנו הקסום" ואף יצר מופע בינלאומי בשיתוף מפיקים מברודווי שהיה הגדול מסוגו בעולם בז'אנר זה בשם GLOW. המופע טייל ברחבי העולם עד לשיאו בעשרה מופעי סולד אאוט על בימת בית האופרה המכובדת של סידני באוסטרליה (המופע הישראלי הראשון שעלה על במה זו).

ב-2009 יצר יחד עם המנהל המוזיקלי שי פישמן את המופע VOCA PEOPLE שהפך לסנסציית יו טיוב וללהיט ענק על הבמות הגדולות בעולם בלמעלה מ-50 מדינות כולל מופע קבע של שנה וחצי באוף ברודווי - ניו יורק. המופע אף זכה בפרס ה"לורטל" (ה"טוני של אוף ברודווי"). במהלך השנים הוקמו לא פחות מ- 12 צוותים בינלאומיים שונים למופע שממשיך להופיע בהצלחה רבה עד היום למעלה מ-15 שנה בכל העולם ובימים אלו נמצא בסיבוב הופעות גם בארץ עם המופע החדש: "קוסמיק טור".

במקביל לעשייה הבימתית, כיכב ליאור בסדרה מבית היוצר של אדיר מילר- "רמזור" בתפקיד איצקו. הסדרה זכתה בפרס ה"אמי הבינלאומי לקומדיה הטובה ביותר בעולם". ליאור משמש למעלה מעשור כפרזנטור בפרסומות של חברת "מימון ישיר". בשנים האחרונות לקח פסק זמן ארוך מהבמה ומהטלויזיה ובעיקר יוצר אמנות ומעביר הרצאות וסדנאות על "הסודות המצחיקים של שפת הגוף".

בזמנו הפנוי מתנדב בעמותת MAKE A WISH ישראל שמגשימה חלומות לילדים חולים במחלות מסכנות חיים ולילדי העוטף שנפגעו. בן 51, גר בבנימינה, נשוי+4.

איך הגעת ממשחק לפירוק שלו?
כקומיקאי פיזי אני משתמש בפרצוף ובגוף שלי כדי להעביר מסרים ושחקן טוב צריך לשלוט בשפת הגוף שלו כדי לגרום לנו לצחוק, לבכות או לפחד, לפעמים בניואנסים קטנים של מבט קטן או מה שנקרא "ננו-מחוות", תנועות קטנות שמעבירות מסר בתת מודע ללא מילים... במהלך חיי, גם כקומיקאי וגם כיוצר מופעים בינלאומיים, התמחיתי בלספר סיפור ללא דיבור כמעט, כך שכל אדם לא משנה מה שפתו ומאיזו תרבות הוא מגיע מבין זאת.