14 מיליון מחכים בתור כעת (שבת) לקניית הכרטיסים להופעות של אואזיס באירלנד באתר טיקטמאסטר, כך דיווח "הדיילי מייל" הבריטי. סוכני ההימורים משערים כי הסיכוי לזכות בכרטיס הוא 1 ל-14 בלבד.

לאחר שעות שחיכו באתר, מעריצי אואזיס זועמים: "Gen Z", הדור הצעיר, קנה את כל הכרטיסים - למרות היותם צעירים מכדי לזכור את ימי הזוהר של הלהקה.

אחרי האיחוד: מעריצי אואזיס התנפלו על ההזמנות - וחיכתה להם אכזבה מרה

מכירת הכרטיסים החלה ב-8 בבוקר שעון בריטניה ומ-9 בבוקר, שהם 10 ו-11 בשעון ישראל. המעריצים פרסמו תמונות של תחנות הכרטיסים שלהם באתר, כשחלקם הצטיידו בכמה מכשירים כמו סמארטפונים, לפטופים וכולי כדי להגדיל את הסיכויים להשיג כרטיסים.

בנוסף, עלו ברשתות החברתיות שלל תלונות של גולשים באשר למחירי הכרטיסים שטיפסו בזריזות במהלך השעות שאחרי פתיחת הקופות הווירטואליות. "בושה מוחלטת של טיקטמאסטר בריטניה על גביית 360 ליש"ט לכרטיס בעמידה, אחרי שהכרטיסים פורסמו ב-150 ליש"ט", כתב גולש אחד, ואחר הוסיף: "התחושה הזו שאתה מחכה בתור יותר מארבע שעות ואז אומרים לך שהמחיר לכרטיס עלה מ-148 ליש"ט ל-355, בגלל שיש דרישה. איך זה חוקי?". 

למרות הניסיונות למנוע ספסרות ומכירה חוזרת, כשעתיים לאחר תחילת המכירה כבר הועמדו למכירה כרטיסים במחיר שמתחיל ב-700 לירות שטרלינג באתרי ספסרות גדולים. גם הרשתות החברתיות התמלאו תוך שעות ספורות בציוצים הומוריסטים וממים על הניסיונות הנואשים להשיג כרטיסים. 

נזכיר כי הלהקה הכריזה על סיבוב ההופעות לאחר 15 שנות סכסוך בין האחים נואל וליאם גלאגר. מדובר ב-17 מופעים שיתרחשו בין ה-4 ביולי ל-17 באוגוסט בשנה הבאה, וההופעות יתקיימו בין היתר במנצ'סטר, וומבלי בלונדון, מוריפילד באדינבורו וקרוק פארק בדבלין.