מוזיאון העם היהודי קיים השבוע אירוע השקה לרגל הוספת קטעי הומור של הקומיקאי היהודי המצליח מודי רוזנפלד לתצוגת הקבע בהיכל ההומור במוזיאון. מודי רוזנפלד נמנה עם הקומיקאים המובילים כיום בניו יורק ונבחר על ידי ה'הוליווד ריפורטר' לאחד מעשרת גדולי הקומיקאים בניו יורק.

על פי הדיווח ב"הוליווד ריפורטר" מאז ה-7 באוקטובר הקדיש רוזנפלד את פעילותו והופעותיו לטובת הסברה למען ישראל וחיזוק העם היהודי באמצעות ההומור, בו הוא רואה שליחות ומשימת חיים.

המערכונים המצולמים התווספו להיכל התהילה של ההומור במוזיאון, אשר מקדיש את תערוכת הקבע להצגת ההומור כחלק מהתרבות והמטען המשותף של העם היהודי. בכך, מצטרף רוזנפלד לגדולי הקומיקאים היהודים המוצגים במוזיאון ובהם מל ברוקס, ג'רי סיינפלד, שלישיית הגשש החיוור ונוספים.

באירוע ההשקה נערך שיח בהנחייתו ובניהולו האמנותי של איש התרבות והתיאטרון נעם סמל, שעסק בהומור יהודי. לצד מודי רוזנפלד השתתפה בשיח גם השחקנית הישראלית- אמריקאית נגה מילשטיין. רוזנפלד סיפר לקהל הנוכחים על ראשית דרכו המקצועית כמנהל השקעות בוול סטריט, על ההסבה המקצועית שעשה לעיסוק בהומור, על ההומור כמשימת חיים, כשליחות וכמצווה ועל החיבור העמוק והטבעי שלו ל'אנו- מוזיאון העם היהודי'. 

מיכל הומינר, אוצרת במוזיאון ואוצרת תערוכת ההומור, אמרה בפתח דבריה: "עדכון תערוכת הקבע הוא מהלך בלתי שגרתי במוזיאון. בחרנו לעשות זאת דווקא בשנה קשה זו  בשל החשיבות שאנו רואים ביצירה, בעשייה ובהומור עצמו, אשר ממלאים במשך הדורות תפקיד חשוב עבורנו כעם. אלו הן נקודות החוזקה שלנו המספקות לנו חוסן ומרוממות את הרוח. עבודת הקודש של מודי רוזנפלד, היכולת שלו להצחיק אנשים גם בתקופות מורכבות, להרחיב את הלב ולהעניק חיבוק דרך ההומור, ראויה להיות חלק ממוזיאון העם היהודי – ועל כל זאת מתווספת העובדה שהוא קול חשוב בזירת ההסברה הבינלאומית למען ישראל". האירוע נערך במעמד חברי אגודת ידידי  המוזיאון.

אירחו - מנכ"ל המוזיאון דן תדמור, יו"ר אגודת הידידים עו"ד יהודה רוה ומנכ"לית  אגודת הידידים חמוטל איינהורן. בין האורחים שהשתתפו באירוע: מיקי גבריאלוב, תרצה וטל ברודי עו"ד תמי רוה ונוספים.