פסטיבל "צלילי ילדות" בתיאטרון חולון, הוותיק שבפסטיבלי האמנויות לילדים ולכל המשפחה, הפך לאורך השנים לאחד מסמליה של עיר הילדים חולון. השנה יתקיים הפסטיבל בחול המועד סוכות בין 22 ל-24 באוקטובר בתיאטרון חולון בצל האסון הכבד שפקד אותנו בשבעה באוקטובר, כשהאירועים מותאמים לרוח התקופה.

הפסטיבל הוא מסע של צלילים והרפתקאות מרגשות כולל סדרת מופעי מקור חד-פעמיים ואחרים, בהם "והילד הזה הוא אני" מופע שחוזר אל ספרי הילדים האהובים של יהודה אטלס ואל שירי האלבום שיצא בעקבותיהם ובלחניו של אבנר קנר, בהשתתפות דרור קרן, אבי גרייניק, דפנה דקל, יעל צרי, נירית מיליס וניר כנען.

יום שני 21.10 | 17:00| לילדים מגיל 5.

"המסע הקסום באוריינט אקספרס", מופע שהוא טיול אמיתי ומדומיין ברחבי אירופה עם רננה, סבא ירון, רכבת פאר ותזמורת סימפונית. סיפור שהיה, או לא היה. כשהוריה של רננה יוצאים לחופשה באיטליה סבא ירון משתדל לעודד את נכדתו ולוקח אותה למסע מוזיקלי בדמיון ובזמן על גבי הרכבת ההיסטורית ה'אוריינט אקספרס'. 

כתיבה ובימוי: דני לשמן.

בהשתתפות: מירב פלדמן, דב נבון ותזמורת סימפונט רעננה.

יום ראשון, 20.10 | 17:00 | מגיל 7.

טרמולו - בחזרה לשכונה של סבא. טרמולו, הרכב כלי ההקשה הידוע - חמישיית הנגנים הווירטואוזיים בראשותו של תומר יריב, מגיש הצגה מוזיקלית לכל המשפחה. זהו סיפור הרפתקאות חוצה זמנים ושכונות המלווה בשירי ״התרנגולים״ בעיבודים חדשים.

כתיבה ובימוי: הדס קלדרון, עודד אהרליך

שחקנים: יונתן רוזן, אילי עלמני. הפקה : רנית ברטלר.

יום ראשון, 20.10 | 17:30 | מגיל 7.

ההצגה הקלאסית "פיית המרציפן" של תיאטרון הקרון שהחלה את דרכה לפני 30 שנים חוזרת בעיבוד מחודש. מסעם של מיק עם טינו הגמד ועם מילת הקסמים של אבא, אל גן הממתקים של ה"מכשפה-פייה". זהו מסע פיוטי של ההתמודדות וההתיידדות עם הבלתי מוכר ועם הפחד כאשר הילדים שותפים באופן פעיל בהצגה.

כתיבה, בימוי ודרמטורגיה: רוני מוסנזון נלקן.

משחק והפעלה : קטרינה טפליצקי, נעה אברמובסקי, מוסיקה: אבי בנימין, הפקה: תיאטרון הקרון.

יום ראשון, 20.10 | 17:30 | מגיל 3.

''פיית המרציפן'' (צילום: כפיר בולוטין)
''פיית המרציפן'' (צילום: כפיר בולוטין)

הצגת הילדים המוזיקלית "בוא אלי פרפר נחמד" של תיאטרון המדיטק, במרכזה חזי הזחל הכי שמח בגינה שמבלה עם חבריו הזחלים בשירים, במשחקים ובזלילה של עלים טעימים. הכל משתנה כשחזי שומע שהערב, כשהשמש תשקע, הוא יהפוך לפרפר צבעוני וגדול. חזי המפוחד לא רוצה להשתנות, הוא רוצה שהחיים שלו יישארו בדיוק אותו הדבר. חבריו אינם מבינים אותו חוץ מתותית האפרוחית, היחידה שמרגישה כמותו.

משתתפים: תום אנטופולסקי , פולי סלונים, אופיר וייל , מני צור, הראל מוראד, לורן סביר, אבי סרוסי,  יוסיאל נאמן, נועם ערד.

מחזה: עודד אהרליך והדס קלדרון, בימוי: עידן עמית.

כל הזכויות שמורות להוצאת הקיבוץ המאוחד בע"מ. 

יום שלישי 22.10 |17:00|  גילי 7-3. 

עוד בפסטיבל: מופע בכורה של להקת "אינדי ילד" במסיבת רוקנ'רול לכל המשפחה עם מיטב הקלאסיקות של המשוררים הגדולים: לוין קיפניס, מרים ילן שטקליס, ע. הלל, ח.נ ביאליק ואחרים; "תהיה בריא מוריס מגי" - תיאטרון הקרון/ תיאטרון בובות - עיבוד לסיפור מאת פיליפ ס. סטיד ואיורים מאת ארין א. סטיד ועוד.

''אינדי ילד'' (צילום: אסף כהן)
''אינדי ילד'' (צילום: אסף כהן)

הפסטיבל בניהול והפקה של תיאטרון חולון ובניהולו של גיא תלם.

פסטיבל צלילי ילדות

חוה"מ סוכות 22-24 באוקטובר

תיאטרון חולון

 tzlilei-yaldut.co.il