רביד פלוטניק, אביהו מדינה, שלומי קוריאט, נחום היימן ז"ל, עדי חבשוש והסופרות שהביאו לנו את קופיקו וכראמל: אלו הם רק חלק מ-31 השמות בעיריית פתח תקווה בחרה להטמיע בשדרת הכוכבים החדשה אשר מוקמת בימים אלה בפתח היכל התרבות בעיר.

בתאריך ה-29.9 תחנוך עיריית פתח תקווה, אשר הובילה את היוזמה הייחודית להוקרת אמני העיר ועולם התרבות אשר נולדו בעיר או גרים בה בימים אלה.

הרשימה המגוונת כוללת זמרים, סופרים, יוצרים, שחקנים ופזמונאים - כולם מוכשרים, אהובים ובעלי זיקה משמעותית לעיר פתח תקווה. חלקם ילידי העיר וחלקם תושביה כיום, אך כולם הטביעו את חותמם בתחום התרבות הישראלי.

רשימת האמנים מאוד מגוונת, החל מאסתר ראב, המשוררת הצברית הראשונה, ואהרון עמרם, אבי השירה היהודית-תימנית, דודו פישר וחיים ישראל, מובילי המוזיקה היהודית-חרדית והמזרחית, ועד כוכבי בידור עכשוויים כמו עדי חבשוש, יונה קפאח, מאירה ברנע גולדברג ושלומי קוריאט.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג: "בכוחה של התרבות להשפיע על נפש האדם ואנו רואים חשיבות רבה במלאכת האמנים והיוצרים. מתוך ראייה זו, אנו מעצימים את אירועי התרבות בעיר, מקימים אולמות חדשים ותיאטראות ונמשיך להעצים את עולם התרבות המקומי על סוגיו השונים ונוקיר את פעילותם החשובה של האמנים והאמניות."

מלאכת בחירת האמנים נעשתה על ידי הצוותים המקצועיים בעירייה, בהובלת צוות מינהל התרבות והיכל התרבות העירוני בניהולו של אריה ימיני ובשיתוף המחלקה לשימור המורשת בניהולה של איריס שנבל. שדרת הכוכבים החדשה מהווה עדות נוספת למחויבותה של פתח תקווה לתרבות ולאמנות, ומציבה את העיר כמוקד תרבותי משמעותי בישראל.