ג'וקלינה היא קרדנית בלט. למרות שהיא ג'וקית היא חמודה מאוד. החלום שלה הוא לרקוד בלהקת המחול האמריקאית המפורסמת ביותר, אז היא עולה על טיסה לניו-יורק (על אחת המזוודות), נוחתת בביוב של התפוח הגדול ועושה דרכה לסטודיו. שם, למרות שבאודישן היא מבריקה, היא אינה מתקבלת משום... שהיא ג'וקית. מאוכזבת ועצובה היא חוזרת לביתה עם המחושים בין הרגליים ושם, בביוב הביתי היא פוגשת נבחרת כדורגל כושלת של ג'וקים. היא מצליחה לשנות את המאזן שלהם בטבלת התוצאות והם משנים את חייה ומסייעים לה להגשים את חלומה הגדול- לעלות על במה ולעשות את המ שהיא הכי אוהבת.

"מופע החלומות של ג'וקלינה בלרינה ורקדני הכדורגל" הוא מחזה מתוק-מצחיק שכתב סופר ספרי הילדים המופלא ינץ לוי ("הרפתקאות דוד אריה", "כשסבא אליהו היה קטן") והגשימה הכוריאוגרפית ענבל אושמן. התוצאה היא הצגת מחול מצחיקה, סוחפת ומפתיעה על הדרך הלא צפויה שבה מתגשמים חלומות. בהצגת המחול הזאת צוחקים הילדים אבל גם ההורים ויש לה נדבכים שונים ומהנים כולל תלבושות ושפה קלילה, עדכנית וקצבית. 

ענבל אושמן, כריאגרפית ורקדנית, זוכת פרס שרת התרבות לשנת 2018, יוצרת מחול לבמה, לקולנוע ולמרחב הציבורי. יצירותיה עולות בפסטיבלים ומרכזי תרבות מובילים בארץ ובעולם והן זכו לתשבוחות הביקורת ולאהדת הקהל.

ינץ לוי הוא מסופרי הילדים האהובים ביותר בישראל. בין ספריו, הסדרות "הרפתקאות דוד אריה" ו"כשסבא אליהו היה קטן", "המורה דרורה לא מפלצת", "הנסיכה אביגיל ובית החרושת לרגשות" ועוד. ספריו זכו בפרסים ואף תורגמו ליותר מ-10 שפות. לוי הוא גם אמן במה, תסריטאי ומחזאי. אפשר לצפון בקסם הזה במרכז סוזן דלל בתל אביב. (שחקן: תומר נהיר פטלוק ורקדנים: יסמין אגמי, הראל גרז׳וטיס, מאיה יהב, שחר כהן, יונה לייקין)