בינלאומית: הזמרת נגה ארז חשפה אמש (ראשון) כי היא עתידה לחמם את הופעותיה של המוזיקאית היהודיה-אמריקאית פינק. ארז פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כי החימום יתקיים ב-6 וב-8 בנובמבר בשנת 2024, בהופעותיה של פינק בדאלאס ובטלסה שבארצות הברית.

פינק היהודיה, שנולדה עם השם אלישה בת' מור, תומכת בישראל ומעלה לרשתות החברתיות מסרים התומכים במדינה. הזמרת האמריקאית תצא לסיבוב הופעות "Summer Carnival" בארה"ב באוקטובר 2024, וזאת לאחר שסיימה את סיבוב ההופעות שלה באירופה. כאמור, בשתיים מתוך ההופעות, תתארח את נגה ארז.

הזמרת מקבלת איומים על חייה: "חושבים שהנפתי דגלי ישראל בהופעה"
תגידו לה מזל טוב: נגה ארז חושפת הריון ראשון

תופיע אצל פינק. הפוסט שפרסמה נגה ארז באינסטגרם שלה (צילום: צילום מסך)
תופיע אצל פינק. הפוסט שפרסמה נגה ארז באינסטגרם שלה (צילום: צילום מסך)

ביום שישי האחרון הוציאה ארז את אלבומה השלישי, "Vandalist" שמו ובין 16 שיריו כלול גם השיר "Danny" בו היא משתפת פעולה עם הזמר רובי וויליאמס. זאת לאחר שביוני בשנה שעברה וויליאמס אירח את ארז בהופעתו בפארק הירקון בתל אביב, והשניים ביצעו ביחד את שירו "Kids", כשארז ממלאת את מקומה של קיילי מינוג.

בשנת 2000 פינק הוציאה את אלבומה הראשון, "Can't Take Me Home", שסיפק שני שירים שנכנסו לעשירייה הראשונה במצעד הפזמונים האמריקאי; "There You Go" ו-"Most Girls". 

שנה לאחר מכן, יצא אלבומה השני, "M!ssundaztood", והפך לאלבום המצליח ביותר שלה עד היום עם מכירות של למעלה מ-12 מיליון עותקים, וכלל שלושה להיטים שהגיעו לעשירייה הפותחת במצעדים בארצות הברית; "Get the Party Started", ‏ "Don't Let Me Get Me" ‏ ו-"Just Like a Pill".

נזכיר כי נגה ארז ידועה בשיריה ובמוזיקה שלה גם בעולם. בריאיון ל-TMI ביוני האחרון סיפרה על החששות לחזור להופיע בחו"ל: ״אנחנו לא יודעים איך תראה הקריירה שלנו בחו"ל", אמרה ארז בעקבות המצב והמשיכה: "אני מרגישה כל מני רגשות, אני מרגישה מבודדת ואני כועסת על הרבה מאוד אנשים, ועל איך שהדבר הזה נתפס בחוץ. עוד לא יצא לי לצאת לסיבוב הופעות מאז השבעה באוקטובר, ואנחנו עתידים לצאת לראשונה מאז פרוץ המלחמה בחודש הקרוב".