ג'ואי פאטון, חבר להקת אן סינק המיתולוגית, מכריז על חזרתו לברודוויי לאחר היעדרות של 20 שנה. הזמר בן ה-47 ישתלב במחזמר המועמד לפרס טוני "& ג'ולייט", כשהוא צפוי לגלם את דמותו של לאנס.

באירוניה מתוקה, פאטון יבצע במחזמר דווקא שירים שהפכו ללהיטי ענק של המתחרים הגדולים שלו בשיא שנות ה-90 - להקת בקסטריט בויז, ביניהם "Everybody" ו-"Shape of My Heart". "אמנם נאמנותי תמיד תהיה לאן סינק, אבל אי אפשר להתכחש לכך שאלה להיטים אדירים," אמר פאטון בהומור בהודעה לעיתונות.

המחזמר "& ג'ולייט" מבוסס על מוזיקה של המפיק והיוצר המצליח מקס מרטין, שעומד מאחורי להיטי אן סינק האייקוניים כמו "I Want You Back" ו-"Tearin' Up My Heart". העלילה מציעה גרסה אלטרנטיבית למחזה השייקספירי המפורסם, ומדמיינת מה היה קורה אילו ג'ולייט הייתה שורדת וזוכה בהזדמנות שנייה לאהבה ולחיים.

אן סינק (צילום: רויטרס)
אן סינק (צילום: רויטרס)

זו תהיה הופעתו השלישית של פאטון על במות ברודוויי, לאחר שגילם את מארק ב"רנט" ב-2002 ואת סימור ב"חנות הקטנה והמקסימה" ב-2004. בראיון ל"רולינג סטון" מוקדם יותר השנה, סיפר פאטון על המעבר לברודוויי לאחר פירוק אן סינק: "לא הרגשתי שאני מחוסר עבודה. להפך, ראיתי דלתות חדשות נפתחות בפניי ורציתי לבדוק אם אני מסוגל לחצות אותן".

המעניין הוא שלמרות היריבות ההיסטורית בין אן סינק לבקסטריט בויז, השנים האחרונות הביאו להתקרבות בין חברי הלהקות. פאטון אף יצא לסיבוב הופעות משותף עם איי.ג'יי מקלין מבקסטריט בויז באביב האחרון, תחת הכותרת "לילה אגדי", שבו ביצעו יחד להיטים של שתי הלהקות, כולל הכוריאוגרפיה המקורית.