תיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי יעלה בחודש פברואר הקרוב את המחזה "שיקגו", הקלאסיקה העל זמנית של מחזות הזמר מברודווי תציין 50 שנה על במות העולם בגרסה ישראלית חדשה בהפקת ענק בכיכובם של: רונה לי שמעון (בתפקיד ולמה קלי), רוני דלומי (בתפקיד רוקסי), רן דנקר (בתפקיד בילי פלין), מירי מסיקה (בתפקיד מאמא מורטון), אנה ארונוב (בתפקיד קתלין הונייאק).

מדובר בהפקה ומרובת משתתפים, זמרים, רקדנים בבימויו של אלדר גוהר גרויסמן ובליווי תזמורת חיה בת 14 נגנים, שתעלה בחודש פברואר 2025, המשכן לאומנויות הבמה, בת"א במספר הצגות מוגבל. המחזמר "שיקגו" מספר את סיפורן של ולמה קלי ורוקסי הארט, שתי נשים שיעשו הכל כדי להתפרסם.

שתיהן ממנפות את ההחלטות הגרועות בחייהן לרגעי התהילה להם חיכו, ויעשו הכל כדי שהתקשורת תבחר בהן לכותרת הראשית בעיתון. הפיכתן ליריבות מגיעה לשיא כששתיהן מגיעות אל בית הסוהר. הן מכירות את מאמא מורטון, הסוהרת הראשית, המקושרת לכל מי שיכול להוציא אותן משם. תנו למאמא קצת כסף, והיא תארגן להן את שיחת הטלפון שהן כל כך רצו לעו"ד הצמרת, בילי פלין.

פלין, שמעולם לא הפסיד בבית המשפט, מנסה להציל את שתיהן מאימת הדין. המשפט של שתיהן הופך לקרקס אחד גדול, כזה שרק פלין מצליח ליצור. לבסוף, שתי היריבות מבינות שעדיף השתיים על האחת, ממנפות את היריבות הקשה למופע מרהיב ולפרסום שהן כל כך מייחלות לו.

תרגום: אהוד מנור
הפצה ראשית: משרד הכרטיסים טו מיקס
ניהול מוסיקלי: ליאור רונן// כוריאוגרפיה: מיכל שי //עיצוב תפאורה: ניב מנור// עיצוב תאורה: קרן ברנק//עיצוב תלבושות: דני בר שי//עיצוב פאות: אירנה סגל// מפיק: דניאל רבינוביץ//ניהול שיווק: איתי ברלינר ועדי בארי// מפיקה בפועל: נטע בירק// יח"צ: שלומית עמיר תקשורת.

לרכישת כרטיסים: טו מיקס