"האישה המהירה ביותר על פני כדור הארץ", יס דוקו, החל מ־18.6 ‎

היא הייתה יפה, מגישת טלוויזיה מלאת קסם, מתקנת ומשפרת מכוניות, אבל מעל לכל ג'סי קומבס הייתה נהגת מרוצים. מילדות בדרום דקוטה ג'סי נמשכה למכוניות ולמהירות. בתצלומי וידיאו משפחתיים נראית הילדה הבלונדית הקטנה אוחזת בהגה הטנדר המשפחתי ומחפשת במבט רעב לטרוף את הכביש.

שנים לפני שסיימה את התיכון ידעה ג'סי שתעזוב את דרום דקוטה הקרה והאפרורית, ואכן בבוא הזמן עשתה זאת אבל לא לקולג' אלא לבית ספר טכני, שם למדה מכונאות ואת רזי שיפור המכוניות. אלה היו חייה כעת: שיפוץ והשבחת רכבי שטח והשתתפות במרוצים. עד שיום אחד עוררה את תשומת לבם של קבוצת מכונאים, שרכשה מטוס סטארפייטר ישן של הצי האמריקאי, והפכה אותו למכונית מרוץ מונעת סילון. הקבוצה חיפשה נהגת שתמשוך תשומת לב ותשבור שיאים, וג'סי הייתה המועמדת המושלמת.

במהלך השנים הבאות ג'סי הפכה לכוכבת. היא השתתפה בתוכניות טלוויזיה, הגישה תוכנית אינטרנטית יומית ודהרה על מסלולים במהירויות שהגיעו למאות מיילים לשעה. היא כבר הייתה בת 39 ודיברה בגלוי על אהבתה והתמכרותה למהירות, אבל גם על המחיר הכבד שעיסוקה גובה ממנה - רווקותה וטרם היותה אם לילדים.

ג'סי קומבס שווה יותר מסרט באורך שעה וקצת. מכיוון שזמנו קצר הסרט דוהר במהירות על מורכבות חייה האישיים, מאמציה לשבור שיאים ועל הסוף העצוב של סיפורה. ועדיין, אף על פי ש"האישה המהירה ביותר על פני כדור הארץ" רק מגרד את פני השטח, הוא מציג היטב את קסמה האישי ואת תאוותה הבוערת למהירות ועושה אותו שווה לצפייה.

# לראות או לוותר: לראות. 